onsdag 8. september 2010

Oslosommer

Også i Oslo fikk jeg hengt med gjengen! Vi hadde grillfest i vinterhagen (som ikke er en hage og ikke var det vinter heller) til Alf Martin, med små gasslamper, kikkert og hjemmebrygget øl, og nachspiel i kjellerbardiskoteket (som er en bar med diskotek som ligger i kjelleren), med ballonger og egen bartender (Håvard).

Romana og jeg lekte turister på Operaen, jeg fikk besøkt broren min, og jeg fikk truffet Åse Kari! Det var utrolig hyggelig å se henne igjen! Jeg fikk til og med hjulpet til såvidt det var med innflyttingen til hennes nye bolig, så nå vet jeg hvor hun skal tilbringe dagene i hovedstaden fremover.




Som vanlig må jeg vel opplyse om fotocred: og som vanlig er det Alf Martin som har tatt det fineste bildet. Nærmere bestemt bildet der alle ser lykkelige ut og sitter på huk, mens vi egentlig er litt lei oss fordi det er siste dagen vi kommer til å se hverandre på lenge.

Men jeg må si at til tross for min misnøye med høstværet utenfor blir jeg helt varm inni meg når jeg tenker tilbake på alle de fine dagene vi fikk sammen i sommer!

2 kommentarer:

romanita sa...

og det blir varm inni meg også når jeg ser så mange fine bilder og tekst som du lagte ut! tusen takk min kjære venn - det var nå noet som jeg trengte - tuuuuusen takk min kjære venn.
ja - Alf Martin er en hero med sin nye kamera ;) men dine bilder er også veldig flotte!! takk at du dele alt dette med halfparten av verden :) glad i deg min kjære goode vennine :* baci, romi da basilea

Vibber`n i Farta sa...

Hei! Jeg kan kanskje ikke måle meg med alfie, men takk for det! Det er morsomt å lage bilemontasjer og legge ut! Akkurat som du sier: det blir jo en slags dagbok, eller i hvert fall et slags fotoalbum! =) Glad for at du likte det! Klem