tirsdag 18. november 2008

Lady Writer

Det er ikke så sunt å skrive så mye oppgave. Armen min har blitt type mus, blikket går i kryss og tankene rundt. På søndag ble jeg nesten påkjørt. Dumme mannen kjørte på rødt lys, men det hadde neppe hjulpet meg om jeg hadde blitt flat. Hjernen var alle andre steder der i høstmørket.

Jeg rakk fristen på å levere inn oppgaveutkast (= innkast?) i dag klokka to. Det ble ikke det beste verden har sett, men så har verden sett mye. Nå kom jeg akkurat inn døra etter en vandring med Anna. Det snør ute i dag! Av og til. Tror jammen jeg skal ta meg kvelden fri, føler meg helt overarbeidet... MEN nok klaging! For i kveld skal jeg jammen gjøre noe koselig! =) Drikke te under pledd og se Disneyfilm med Nina.

PS: Nå er det bare 14 minutter igjen til å stemme på elefanten og sjiraffen...

6 kommentarer:

Nina sa...

jeg gleder meg til Tornerose, og te:) Jeg vil ikke at du skal flytte:(

Anna sa...

oioioi, disney ja, høres gøy ut! e kommen mæ heilskinna heim, men va ganske så ør å ferdi da æ slapp rævva mi ned i sofaen!

dåkk får kos dåkk me film å slikt! så jabbast me! :)

så ska nu æ sitt å prøve vende mæ te tilværelsen som "tannlaus"!

Anonym sa...

Shit, rakk akkurat ikke avstemningen - skulle stemme for
3. gang... Forsøkte også å avgjøre hva som var riktig her, ved å søke på google.. Men, kom akkurat på at snobbene på Jeløen synes at slikt er noe tull - så da lot jeg være.
ELlers ser jeg at du er med meg i ånden. Suede og Dire Straits på samme dag! Og gratulerer med innkastet. Jeg har slitt med engelskundervisning i ettermiddag.. JA til gode engelsklærere i 6. klasse. Nå har far overtatt matteundervisningen, der kommer jeg til kort.. (6. klasse matte!!!) Må dessverre meddele at jeg må melde forfall til den store festen. Har lovet meg bort på annet hold. Men, håper vi kan ta det igjen i romjulen. Kanskje en liten quizzz-runde på Holmsbu med dertil hørende rødvin - og diskusjon om man skal kjøre hjem eller sove over! Jeg vet hva du stemmer på! :-) Reveenkekram!

Vibber`n i Farta sa...

Oioioi, her var det liv!
Nina: Tornerose og te (uten te) var veldig stas og varte i over tre timer selv om filmen varer i èn. Litt pepper fikk den stakkars filmen, men så var det også dagen for pepper.. :P Etter en kveld som nå er det kjempetrist å flytte!

Anna: det er lov å være sliten, du trassige ørn som skulle trave tur med to visdomstenner mindre ;)Du er med på film neste gang =)

Tanta`ri/`mi: Du googlet det, ja -men fant det ikke ut? Merkelig.. Åja, jeløysnobbene ja, de er fæle. Ja, ånden går. Eller noe. Vært en ok dag. Gjelder bare å finne rikitg musikk! Undervisning ja, det må jeg si. Det forstår seg jo at Karro er i de beste hender. Romjulen vettu! Det blir stas! Me ikke den 2.,for da har jeg lovet meg bort på annet hold(disse jeløysnobbene, du vet). 4.? Eller nyårsafton? Eg e me i hvert fall! Og den evge diskusjonen der (ala høna eller egget -bortsett fra at nå har visst forskerne funnet ut at det var egget som kom først)holder jeg meg nå glatt unna denne gangen og blir over (HAHA!) GLEDER MEG!!!!! =D Syvendefarihusetklem?

Anonym sa...

69 treff på Google for: Hva er likheten mellom en sjiraff og en elefant?
Det mest vanlige svaret er:
"Begge begynner på e for sjiraffen heter Egil (eller andre navn på E.)"
Nyere forskning viser dermed at de fleste sjiraffer har navn på E. Du kunne dermed vært 1/2 giraff siden du har mellomnavn på E...
Og sånn går no' dagan.
Hansomspisergråseteinklem!

Vibber`n i Farta sa...

Nå vet ikke jeg hva du svarte i avstemningen -men dette er jo nok et glimrende eksempel på googles fortreffelighet når det gjelder å avgjøre diverse språklige eller andre tvister! Rikitg svar er jo nettopp:" Begge begynner på E, for sjiraffen heter Egil".

Oi! Kanskje det er derfor jeg er så glad i sjiraffer!? Halvsjiraff =) Betyr det at jeg bare er kvart norsk (eller dvs 1/16 del svensk og 3/16 norsk) og kvart nederlandsk -men halvt afrikansk?

Ja, sånn går nu dagan..!

Hansomkappåtmedtrolletklem!