fredag 14. november 2008

Enchanted

Jeg kan ikke påstå at mitt forhold til mine oppgaver har blitt så mye bedre siden sist.
Jeg ga opp for en stund og gikk en tur i byen.
Da jeg kom tilbake klikket datamaskinen -kronisk gråhvit flimring over hele skjermen.
Men er det så nøye da?

Fikk en fantastisk morsom video av Tante Ranne som oppmuntring (som jeg fant nå når jeg kom hjem). Husker jeg så den på tv en gang i tiden, men nå, nå var den virkelig morsom! Holdt på å le meg i hjel, som det visstnok heter.

Denne helgen kommer neppe til å bli spesielt morsom. Jeg skal gjøre mitt ytterste for at det skal bli en rolig helg, og for at oppgavene jeg skal på veiledning med på mandag er ferdige innen det. Også skal jeg kose meg. Slappe av mellom slagene. Høre på musikk. Kanskje bli lurt med på kino, hvis det er noen som vil lure meg. Og ellers være veldig fornøyd med ukens innsats selv om det gikk en smule på tverke i dag. =)

Ellers står det stadig klarere for meg at jeg elsker Stevie Nicks. Så jeg skal hunt her down. En dag!

4 kommentarer:

svakaffi sa...

fantastiskk video! det har gått meg hus forbi...ha en godrolig og stillferdig helg!

Vibber`n i Farta sa...

Hihi, godt jeg (/tante ranne) kunne bidra til underholdning. Forventer forresten å se deg her den 6. Med kokosmelk.

svakaffi sa...

stiller!

Vibber`n i Farta sa...

Det er jo veldig vannvittig bra! =)