lørdag 22. november 2008

Good Day Sunshine

De siste tre døgnene har jeg tilbragt 32,5 timer på bibliotek/datasal.
Jeg har sovet 22 timer.
Mamma og Birgitte sier at jeg må slappe av litt.
Mamma spør i en tekstmelding om jeg skal noe hyggelig i kveld.

Og svaret er JA!
Nå er jeg glad som ei lerke eller som en sol.
Fra datasalens klamme miljø har jeg i det siste kunnet se solen skinne på Bergens snødekte fjell. Om det er dette som har inspirert meg til heftig innsats på skrivefronten, eller om det er det hyggelige selskapet, vet jeg ikke. Men nå er i hvert fall prosjektoppgaven FERDIG! =D Og den skal ikke inn før på mandag! MEN har to andre oppgaver som skal inn på onsdag og som jeg med hell kan bruke mer tid på.

Men nå skal i hvert fall Hæge og jeg på Spesial og spise litt og kose oss med en øl. Vel fortjent for flinke jenter!
Ha en fin helg alle i hopa!

Ingen kommentarer: