mandag 12. januar 2009

Et Puslespill, Et Puslespill

Det kan du pusle når du vil...

Så faller altså bitene på plass. Torsdag flyr jeg til mitt fedreland for å bosette meg der på ubestemt tid. Innen den tid skal jeg vel alltids finne tid til både det ene og det andre, kanskje pakke litt, til og med. Tror ikke jeg gidder å ta med meg så mye egentlig, det var vel min konklusjon, noe Beathe var enig i da jeg snakket med henne i stad. Men dansesko og noen bilder (og solbriller?!) -det var viktig. I dag har jeg snakket med både Anna og Beathe -heldige meg! Og fått stukket lange sprøyter inn i munnen min igjen -og ødelagt yndlingsbuksa mi. Det vil si 0-0, bra ting - dårlig ting. Nei, forresten -Anna har kommet inn i Kina! =D Fine greier! For det første slipper hun å sitte i Bergen og savne Åsert og meg (hehe) -og for det andre kan jeg besøke henne! =D Hihi! Men first things first: i morgen skal jeg se Max Manus sammen med Mormor og Pappa, og på onsdag skal jeg på Manfred Mann -konsert. Og forresten! I helga var det den årlige familiejuletrefesten, hvor et antall av familiens sånn 100 og noe (ti?)medlemmer var til stede, og hvor kvelden endte hos Ellen og Jan i riktig lystig lag, hvorpå søndagen var desto mindre lystig. Planen var visst skøyter på Molbekktjernet i sol, men den ble fort byttet ut med blåseregnevær og slitne tendenser. Jeg sovnet visst klokka sju i går kveld. Så til de som ringte og/eller sendte mld: alt har sin naturlige forklaring. Vel, noe i hvert fall. Nå tror jeg jammen jeg skal legge meg og sove, kanskje. Det er selvfølgelig litt kjedelig, men sånn er det i blant. God natt! =)

7 kommentarer:

Nina sa...

ok, så du flyr? det vil altså si at jukserne ikke tar straffen? Jeg er enig med deg og Beathe, ta med minst mulig.. du skal tross alt ikke til et u-land der du ikke får tak i mer enn et såkorn og et lappeteppe om du er heldig:) Jeg vil bare benytte anledningen til å skryte av meg selv, du kommer til å bli så stolt av meg når jeg sier at jeg har både bestilt tannlege- og optikertime, og jeg har nettopp vært og trent!!!! Det skjer mirakler til og med i dopsgate:)Vil i tillegg varsle om nytt innlegg på bloggen min..

Vibber`n i Farta sa...

Oioioi! Dette var jo både jul, påske og bursdag på èn gang! Så flink du er, jeg er såå stolt! =D Hehehe, såkorn og et lappeteppe... Du sier noe! Nei, det blir nok minst mulig. Men min høyt elskede tivoliradio og laptop har førstepri... Hehe.

Joda, juksern flyr sammen med redaksjonen, faktisk! Det er vel ikke verst!?

Nina sa...

hehe, så da har du koffertbærer med andre ord:) Ha en riktig god tur!!! Jeg gleder meg til å følge bloggen, og se alt du opplever! Husk, ikke for mange muffins nå da...;) Kan forsåvidt også informere om at en av våre nye samboere er som en vibeke2, det vil si mye rare grønnsaker og fisk, og ikke minst radio på kjøkkenet:)

Ingve sa...

Hei!

Du må ha god tur da! Pass på at det er litt norsk igjen i deg når du kommer tilbake. Ellers drar jeg til cocalandet, revolusjonslandet, eller hva du nå vil kalle det kommende onsdag. Lover å holde meg unna alle litt for tunge kofferter, skumle folk med gringohat og snø. Ha en strålende tur du da, reiseblogg er på vei på ny adresse for min del.

Vibber`n i Farta sa...

Nina:
Neeeida, ferdig med det. Skal oppføre meg såå pent så! Ooo, Vibeke2, jeg har en arvtager! Ikke verst! =)

Ingve:
Riktig god tur du også! Masse lykke til, detta går bra vettu! Send over adressen til den nye bloggen din på et vis, da! =) Jepp, ingen tvilsomt tunge kofferter! Kos deg!

Anonym sa...

No e du vell framme i fedrelandet ditt? Og alt e bare bra? Ser ut som du ha hatt fine daga foer du reist:) Gled meg tell aa moet Anna og deg i Kina;) Komisk at det faktisk e den mest sannsynlige plassen vi bi aa moetes alle tre neste gang... Bynn du for fullt paa mandag me skola? Korsn e det der du bor? Ska foell me pa fortsettelsen;) Vi pratest!

Vibber`n i Farta sa...

Hei Snuppa!
Jaaa, jeg er fremme, første kvelden på nye rommet nå, ganske ålreit egentlig. Litt rart å bo uten deg, selvfølgelig, men ellers har rommet blitt ganske koselig. =) I Kina ja, så du har planer om å dra tilbake? Ja, rart å tenke på! Vi får planlegge litt, eller konspirere, hehe. Vet ikke når jeg begynner "for fullt", han virka ganske lax han kontaktpersonen min ;) Vi får se! Snakkes sweetheart! <3