torsdag 15. januar 2009

Blinded By The Light


En siste bloggpost før jeg forlater gamlelandet i morgen. Denne kvelden har vært finfin, med hyggelig selskap og bra konsert! =) Etterpå tok vi en øl med Manfred mens vi snakket om stort og smått, og ble plaget av en innpåsliten tyskerberte. Manfred var riktig så hyggelig, og langt blidere enn bildet av "the beauty and the beast" (i følge Manfreds kommentar) viser. Han hadde morsomme historier på lager, men de får vi ta en annen gang. Moro for ungan.

3 kommentarer:

Anna sa...

hei hei hei.. prøvde ringe redaksjonen i går, før den forlot landet, men d var heller dårlig med respons. antar redaksjonen var for aopptatt med redigering! gleda mæ stort å hardt te å inspisere hvordan redaksjonen har det, om ganske nøtaktig en måned og en dag!

klem

Unknown sa...

Det ser ut til at Manfred, stakkars, har blitt helt lamslått av din beauty. Jeg har forøvrig blitt kjent med en som heter Manfred Mak her i Hong Kong, men han hadde aldri hørt om Manfred Mann's Earth Band før!

Ønsker deg en riktig så god reise! Min erfaring så langt er at Utlandet er et ganske bra land å være i, så jeg tror du bør ha mye å se frem til. Gleder meg til reisebrev på bloggen!

Vibber`n i Farta sa...

Hei Anna! Gleder meg saan til du kommer paa besoek! Har funnet ut at roimmet er ganske stort, saa det burde ikke by paa problemer! =) Da er det bare aa sette seg ned aa tvinne tomler og vente til du kommer! Hehe, og haape andre foelger ditt eksempel og bestiller seg billetter ;)

Alf Martin: Haha, han hadde ikke det, nei? Artig. =) Godt aa hoere at du trives! Ja, Utlandet er et fint land! Koser meg her i Amsterdam foer jeg soendag maa overleve paa min lille hybel alene, men forhaapentligvis med 8 hyggelige mennesker jeg deler stue med. =)