torsdag 25. mars 2010

Trekning og ut å fly

Kjære blogglesere.
Da er endelig tiden kommet for å avsløre hvem som har vunnet premier i give-awayen her på bloggen. Trekningen ble foretatt i ordnede former: hver person som hadde lagt igjen en kommentar på give-away-innlegget fikk navnet sitt skrevet på en lapp. Lappene ble lagt i den supersøte gule skåla og blandet godt. Mens jeg knep øynene igjen så hardt jeg kunne, trakk jeg ut tre lapper og la de pent på rekke. Navnet på den første lappen skulle vinne et par hjemmestrikkede sokker, den andre skulle vinne et par pulsvarmere -og den tredje en lue.

Her er navnet på vinnerne og hva de har vunnet:
Nina - et par hjemmestrikkede sokker (strl, farge og type tilpasses vinneren)
Mammamia -et par pulsvarmere -kan velge mellom svart og lilla
Ceci-en lue i turkis eller lilla (fritt valg)

Samtidig utropes Hæge som besøkende nummer 10.000, og hun får også en overraskelse i posten. Hva nøyaktig avslører jeg ikke før hun har fått den!

I dag setter jeg kursen mot Basel, Sveits, og en av mine beste venner, Romana! Jeg skal være der til søndag, og jeg gleder meg veldig! Vinnerne må derfor smøre seg med littegrann tålmodighet, for spørs om jeg får sent avgårde -langt mindre avklart hva de velger på denne korte tiden før flyet går.

Ha en riktig fin helg! =)

6 kommentarer:

BølleB sa...

GOD TUR! Å virkeli FINFIN gul skål! (å ej som ikkje lika gult engong...)

Klem

Unknown sa...

HURRA!!!!! *dansar seiersdans på lesesalen* Ha ei fantastisk påske og ikkje minst til Sveits!

God det-er-veldig-snart-påske-klem frå Hæge

Nina sa...

JIPPI!!!!! Jeg gleder meg til sokker!!! str som deg, og jeg stoler på at du tilpasser møster og farge til meg:)

Tanta'ri sa...

:-( Jeg får vente på quiz-premien da.. Bedre å vinne der enn på tilfeldig uttrekning..
:-)
GOD tur til Sveits og en vakker påske til dere!
Vi skal danse nedover bakkene på Geilo. Og jeg skal knuse Thea i "self-timeren"..eller ikke...
kram-kram!

Anonym sa...

Hurra!! og jeg som vanligvis ikke har vinnerlykke.:-))
mammamia

Ceccii sa...

Yey! Pleier jo ikke vinne noe jeg! :)