torsdag 18. mars 2010

Tatatata!

Og besøkende nummer 10.000 er nettopp registrert!

Hvem det er, vet jeg dessverre ikke -men jeg vet at vedkommende besøkte bloggen klokken 09:54 i dag, og at vedkommende surfet innom på UiB (Universitetet i Bergen) sitt nettverk. Altså: enten noen som bor i en studenbolig i Bergen, eller noen som studerer og sliter ved et bibliotek eller datasal ved UiB og tok seg en velfortjent pause med min blogg. Jeg vet også at vedkommende gikk direkte til bloggen, og ikke klikket seg inn via en link fra en annen blogg. Den besøkende klikket heller ikke på noen linker på min blogg -verken kommentarer eller andre blogger. Om jeg skulle gjette hvem det er, blir det nok fort en 5-6 navn som ville havnet i søkelyset, men vi driver ikke med gjetting, gjør vi vel?

Besøkende: vennligst meld deg!

4 kommentarer:

Greta sa...

Blir spenndeå sjå om du finn det ut. Meg var det i alle fall ikkje. hihi.
lykke til og ha ein fin dag

Unknown sa...

Hmm, eg e jo stadig vekk inne å snik.. Men i dag på nevnte tidspunkt va eg tyvær på skola... Om det hadd vært i går, så hadd det vøre meg, men ikke i dag. No kan du eliminer et navn fra lista di;) Åk

Unknown sa...

Åh! Det kunne ha vore meg! Eg sit 1) og svettar framfor PC`n i 4. etasje på HF
2) tek meg ei og anna pause frå skrivinga for å sjekke div ting og tang, inkludert din blogg
3) var på skulen i går på det tidspunktet. Ojojojoj. Spent, altså!

Vibber`n i Farta sa...

Du var jo også vitterlig en av de "mistenkte".. =) Spørs om ikke du blir utropt til beøkende nummer 10.000! =D
Hvordan går det med skrivinga, forresten?