tirsdag 16. mars 2010

Julbileer: 5 år og 10.000 besøkende

På de forskjellige blogger rundt om leser jeg om alle mulige slags jubilèer. Her på denne bloggen har redaksjonen kanskje vært noe sløv på jubileumsfronten!

Nå i januar var det akkurat 5 år siden denne bloggen ble startet opp! Ved nærmere etterforskning viser det seg at den nøyaktige datoen for første post var 20.januar -og vi har dermed latt bursdagen gå forbi i stillhet så langt. Men bare så langt.

Som de mest ivrige leserne kanskje har fått med seg bikker besøkstelleren her på bloggen (nede til høyre) snart 10.000 besøk! Som du ser ble denne telleren først installert i september 2008, så jeg må si jeg er nysgjerrig på hvor mange besøkende det egentlig har vært i disse fem årene.

Selv om disse tallene altså er litt uavhengige av hverandre, har jeg 5 år og 10.000 besøkende (snart!) å feire. I den anledning er det visst vanlig å arrangere "give-away" på blogger rundt om. A day in the life-redaksjonen kan derfor ikke være noe dårligere, men glimter til med hele tre premier en kan vinne:

  • et par hjemmestrikkede sokker (strl, farge og type tilpasses vinneren)
  • et par pulsvarmere -for tiden under konstruksjon
  • en lue i turkis eller lilla (fritt valg)

Legg igjen en kommentar på dette blogginnlegget innen 24.mars kl 23:59, og DU er med i trekningen!



PS: Dere som deltok -og vant- i Dezembre Quiz: dere er ikke glemt! Redaksjonen har bare hatt i overkant mye stressrelaterte saker å hanskes med. Men det blir nok bedre nå! =)

10 kommentarer:

Tanta'ri sa...

Melding lagt igjen! :-)
Hvis jeg vinner så kan du godt sende denne premien SAMMEN med desemberquizpremien.. ;-)
(håper jeg vinner asså!!! - i så fall er det jo fortjent siden jeg er en ivrig leser!)
Lurer forresten på hvem som blir besøkende nr. 10 000..! Men, det kan man kanskje ikke se?
Fortsatt god uke, snuppelure! Snart halvveis! Eller nesten i allefall... klem!

Nina sa...

vel.. jeg vil jo gjerne ha et par ullsokker, for ikke å snakke om pulsvarmere, noe jeg ikke har fra før! Så da legger jeg igjen mld:) Jeg føler jeg og tanta'ri fortjener en premie hver.. om du ser på hvem som har lagt igjen flest kommentarer her. Tanta'ri vinner kanskje på å ha kjent deg, og dermed bloggen, lengst:)

Anonym sa...

Gratulerer med jubileet!
Ønsker meg et par pulsvarmere. Er vel med i trekningen nå.Venter i spenning!God klem.
mammamia

Greta sa...

Hei. Så koselig da. Eg såg at du følger bloggen min, det var rett kjekt.
Gratulerer med jubileum. Sikkert mange som akn sette pris på håndlagde produkt fra deg.
her var mye å lese, så eg skal kose emg med bloggen din fremover.
Ha ei flott uke der du er. klem

Unknown sa...

Ja, Vibeke. Nå MÅ ein jo legge att ein kommentar! Handarbeidsprodukt frå den dama er det jo ei stor ære å få gå rundt med! Eg brukar å lese ein og annan blogg, forresten.Den eine teitare enn den andre. (har du LEST bloggen til "fotballfrue"??? Eg blir såååå fascinert. Heragud!!!!)Men det er jo ekstra stas når ein kjenner dei som bloggar! Også får eg slik lyst til å sjå deg igjen! Men i mangel på fysisk kontakt, er det jo stas å bli oppdatert på Vibeke sitt liv her!! Klem til deg :)

Vibber`n i Farta sa...

Her var det jo allerede fem hyggelige kommentarer, så kjekt!

Tanta`ri: Jeg er helt enig i at du (og Nina) fortjener å vinne -men dette skal jo tross alt være en trekning =) Vi får leve i spenning enda litt til! Uansett regner det jo litt på deg etter dezembrequizen (med tid og stunder) =)

Greta: Takk for det! Ja, jeg er stadig innom bloggen din og følger med på alt det fine du lager. Du er jo mye flinkere enn meg til å oppdatere også!

Hæge: så koselig å høre fra deg!!! =) Long time no see or hear. Håper du har det bra! Klem tilbake

BølleB sa...

Oioioi! Slike gode muliheite kan en no ikkje la gå forbi :) Å sjøl om ej e den heldige eigar av opptil fleire Vibekeitreet-produkt so vil ej alltids være glade for fleire! Å dessuten so e det her straks mykje kjekkare lesing enn diverse engelsk-stila... Det slår tilåmed å finne påskehare på gulesider.no... (Håpe ikkje rektor spasera inn her me det fyrste...;))

GOD helg forresten! Klem

Smått og Stort sa...

Gratulerer med jubileet og et stort antall besøk!! Takk for koselig kommentar i bloggen min. Jeg lager nok ikke kattemotivene mine selv dessverre... jeg finner de på nettet. Så overfører jeg de til strykeark jeg kjøper på Clas Ohlson og stryker motivene på stoffet.
Hilsen Sissel

Unknown sa...

Gratulerer med jubileene! Jeg melder meg på i konkurransen og krysser fingrene og håper på å vinne!

PS: Sokkestørrelsen min er 43.

Ceccii sa...

Wiiiii! En slik mulighet kan man jo ikke la gå fra seg. Må innrømme at jeg ikke er den mest ivrige blogleseren, men er no inne fra tid til annen, og det er utrolig kjekt å lese bloggen din :). Og du er så flink! Både til bloggingen og strikkingen ;)
Vi savner deg på dansegulvet her hjemme :)