tirsdag 17. mars 2009

Silver Springs

Jaja, naa er vel strengt tatt springs og spring slett ikke det samme, men saa er vel ikke vaaren den samme overalt heller! Her er det nemlig skikkelig vaar naa, med fargeglade krokus overalt, groent gress, fuglekvitter og stadig penere mennesker (som ser gladere ut pga vaar og som ser penere ut pga mindre klaer (eh?)). Jeg har tilbragt helgen i lykkeland, saa naa er det tilbake til de sedvanlige 14-timers arbeidsoektene som mine mandager og tirsdager innbefatter naa for tiden. Men det er helt greit! Naa sitter jeg paa skolen og jobber (paa Anna), og det er saa mange hyggelige kolleger og saa god kaffe paa kaffemaskinen at det er ingen fare. Jeg har vel en slags idé om at ved aa jobbe massemasse noen dager, saa kan jeg jobbe liiiite (ok, alt er relativt) andre dager, saa jeg kan slappe av og gjoere det jeg vil.

Jeg fikk forresten gode nyheter i gaar! Broren min har bestilt seg flybillett for aa komme og besoeke meg! Jeg ble kjempeglad -og Mamma og Pappa kommer ogsaa! Sa med ett ble oddsen for en bra paaske veldig stor, og en bra paaske inneholder jo eksempelvis Freias paaskeegg i lilla kartong, saa det faar vi jo haape det blir en ordning med!

Vel, naa tror jeg at jeg maa returnere til retting av proever og mekking av proever til proeveuka til uka, og forberedelser til morgendagens forberedelser til proevene i proeveuka til uka. Og saann. Ha en fin dag!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå!! Eg Blir Så Glad Over Å Lese Blogg-inlegga Dine!!! :D:D Og Eg Blei MegaMongoGlad Då Eg Las Du Har Funne Deg Ein Nederlansk Kjekkas!!! OwEE! Så Gøy! :D NytLivetOgLevDetHardt!! :D

Anonym sa...

Vår sier du? Ser ut av vinduet nå og.. vel, jeg ser ikke så veldig langt på grunn av det tette snødrevet, mer som om jeg bare ser en knapp halvmeter. Dårlig med tulips her gitt!

Men av en eller annen grunn føler jeg at du lobbet litt over kommentarene på den forrige bloggposten din? Har jeg rett? :-P

Kos deg i tulipsland. Wish I was there!

Btw: folk er glade på grunn av de vidunderlige kakene de selger i landet ditt, ikke pga. mindre klær.

Vibber`n i Farta sa...

Elisabeth: Heeeeei! Så kjekt med kommentar fra den jenta! Jada, er ikke så verst glad selv heller.. =) Hvordan går det i Bergen? Hopping på Garage? =D

Super-Irene:
Lobbet? Lobbyvirksomhet? Hmmm.. Jodda, det skal ikke stå på det! Kakene er heller ikke så verst, mange fine greier i dette landet! Hils snøen, det er visst ikke så verst mye i Moss heller..

Anonym sa...

OwEEowEE, HopPing på GaragE skjer NEsten kvaR helg-om IkkJe dEr sÅ AnnaN plaSS i ByliVet BerGen. Har vOre haRd UT-PÅ-BYEN faKtoR dEttE seMestEret.. moRRo foR MonS. FøLer KaNskJe nO aT dEt skaL noKo tiL fØr dU kjEm HoPPanDe pÅ GarAge atT? dU mÅ IkkJE GløYme OsS i bErGen.. mEn Eg GLedeR mEg MasSe Over aT dU TriVs sÅ BRA i PanneKakELand!!! dEt hAddE Vore sÅ moRo å BesØkt deg!! eG hAr så LyST å koMMe traLLandE :D KvEn veiT- Ein dAg eIn dAg.. ;)

Nina sa...

jeg lurer på hva muligheten er for at du poster et bilde av din nederlandske kjekkas? Jeg tror kanskje jeg kommer til å synes han er kjekk..vi har jo hatt våre samtaler om menn på sofaen her:) I dag har jeg og Eli miksa-triksa-fiksa alt med leiligheten, så nå er det snart Eli som overtar som tyrann.. så da er kanskje sjansen enda mindre for at du kommer hjem, hehe:)

Vibber`n i Farta sa...

ElisABetH: JA! Klart du må komme på besøk! Det er vel flere her som insinuerer at jeg kanskje ikke kommer tilbake med det første, men jeg forbeholder meg retten til å ikke kommentere slike påstander nevneverdig inntil videre... ;) Hopping på Garage må det nå vel uansett bli en råd med! =) Og ja, klart du kommer på besøk!

Nina:
Jeg tror muligheten for nevnte posting er relativt liten, men du kan jo snike på han på Facebook :P
Skumle-Eli, ja. Det er klart det blir litt verre det, da..!

Anonym sa...

Hellu! Merker det er skitlenge siden sist jeg var inne her og leste! I alt facebook-styret glemmer man jo av blogging. Men bra du holder det gående så jeg får oppdatert meg litt innimellom :) Høres veldig bra ut det nederlandsoppholdet ditt må jeg si! Må si jeg er medunnelig og glad på dine vegne :) Hva heter hunken da? (lettere å finne han på facebook da) Mulig du har sagt det, men jeg leste mesteparten av innleggene i går og skriver kommentar i dag... Er det han kjekkasen du tydeligvis har en samtale på gang med om episoder av noe greier? ;) Lykke til videre med jobbing og alt i hvert fall! :)

Vibber`n i Farta sa...

Hei Norun!
Jasså, så du har ikke heeelt glemt bloggens verden du heller? Nederlandsoppholdet er bra ;) Tusen takk for medunnelighet og annet! Håper du også har det bra og mer enn bra! =) Og han kjekkasen du refererer til (episodegreiene) er fetteren min her i Nederland! ;D