tirsdag 24. mars 2009

Brand New Set of Rules

Jeg får stadige hint om at folk synes bloggen min er blitt for frilynt, eller liberal om du vil. Eller at jeg har blitt det. Men det har jeg vel alltid vært, det er bare ikke alle som har skjønt det. Ikke tør de å si det selv heller. Jeg hører det gjennom andre, at noen ikke synes det passer seg å skrive ditt eller datt. Vel, til opplysning så er dette faktisk min blogg, min dagbok, min klagemur eller gledeshylle, og om du ikke liker det du leser, så foreslår jeg at du finner deg noe annet å gjøre. Det er tross alt frivillig å lese her, tro det eller ei!

Apropos klagemur, så hadde jeg vel tenkt å skrive noe om jobben igjen. Men etter å ha analysert det hele litt er vel konklusjonen at jeg gleder meg til å begynne med blanke ark på mandag. Eller dvs: arkene er vel forhåpentligvis ikke blanke, men fylt av grammatikk, men kapitlene er nye, og ingen andre lærere har vært og knotet det til fra før (sånn det har vært nå). Så det blir stas! Da blir det lettere å være meg og reglene som jeg finner på underveis (haha) skal håndheves. Makt! Hihi. Neida, men vi får se. Det kan fort bli ganske ok.

8 kommentarer:

Anna sa...

enig me DU! for frilynt??quepasa? du e jo innbygger av nederland for tida, å der e jo som kjent alt lov, å man følge reglan der man e ;) syns bloggen e flott æ!非常好! åååå, forrestn, du veit når vi ska oppover te yinchuan, gjett ka æ muligens har ordna nu (altså beg juli)???? joda, vi ska på ørkensafari, å bo i telt, me en steingal mongol, qing wen! å vi ska jeepen full av øl i tillegg!! høres ikkje d gøy ut???!!!! :) blir stas!

Anonym sa...

Ble forresten så inspirert av ditt forrige (frilynte :-P) innlegg, at jeg undersøker bilettpriser på togreiser i europa. Vurderer en aldri så liten mini-interrail etter avlagt eksamen i juni. Er jo så mange rundt omkring som jeg kunne tenkt meg å besøke, deriblant deg! :-)

Foreløpig er det kun i hodet mitt at denne turen finner sted, men om den blir en realitet, kunne du da tenkt deg et besøk av meg sånn i medio juni? Vi får mailes nærmere uansett. Kanskje jeg drar med meg flere også, kunne jo hatt en biologi reunion!! :-)

Nina sa...

jeg synes det er fint at du skriver ting som de er jeg.. hvorfor pakke det inn i silkerosa innpakning bare for at noen kan bli støtt.. synd for de da! men hvis de blir støtt av bloggen din, ja da mener jeg at de trenge det! trangsynt kaller man sånt! Så det så!!:)

dessuten, jeg synes det er så underholdende å lese om dine sprell, for det blir lite sprell på meg selv om dagen! Keep up the good work:)

Vibber`n i Farta sa...

Haha, en vegg av støtte. Ja, vi får se. Vil nok tro at bloggen forblir relativt usensurert inntil videre.
Når det gjelder miniinterrail, så høres det ut som en strålende plan: sånn rent bortsett fra at jeg mest sannsynlig er i Kina da..! Men kanskje det finnes andre muligheter?

SuperIrene sa...

Kina du liksom, nu når æ har fått me mæ Karina å Norun på planerne. Flaks vi ikke bestemt oss før å gjør det til en overrasskelse!!

Men ska du vær lenge i Kina da? Vi hadd lyst på ei langhelg (eller oval weekend), me biologi-Kroatia-reunion i slutten av juni sånn ca! Kanke færra te Kina da vettu!

Vibber`n i Farta sa...

Hmmm... Vi får se hva vi gjør med dette -besøk fra dere høres jo unektelig svært fristende ut.. Men hva innebærer "mot slutten av juni?" Min plan er egentlig å reise herfra i begynnelsen av juni, men har ikke bestilt billetter enda. Kommer litt an på de to jeg skal besøke -hva jeg finner ut, men tanken var first thing in june.. Hmm! Men dette må utredes! Når hadde dere i så fall tenkt å komme? VIB

Vibber`n i Farta sa...

PS: kan ikke love at det er like mye fjellkyst, steinurer, ørnelignende fugler eller øgler her, men vi har en haug hegrer og noen våtmarksområder, ryktes det...

SuperIrene sa...

Tja, tror det var Norun som var det forsinkende ledd i denne planleggingen. Hun hadde noen bryllup og sånn som hun skulle på. Så hun nevnte den siste helga i juni.. Jeg har ennå ikke noen jobb, så for min del kan vi reise når som helst! ;-) Har eksamen senest 19.juni jeg da.. etter det er jeg friiiii!!! :-D

Karina har flexitid, og kan dra når hun vil..

Så du og Norun får snakkes om når det passer da! ;-) Så hiver vi oss på toget/flyet nedover til deg så snart vi får klarsignal! Hehe.