fredag 1. desember 2006

Advent(ure, Beginning of a Great)

I dag er det første desember
Det er fredag
Jeg er på jobb
Men bare en uke igjen

Så er jeg friii
Det er fint
Advent er en fin tid!


Som (en mager) erstatning for adventskalender og daglige oppdateringer, introduseres istedet Desemberquiz!
Ta quizen, svar på ti mer eller mindre uinteressante spørsmål, og se hvor på resultattavla du havner! Sleng deg med -her kan alle delta!
Vinner blir annonsert og får en overraskelse i posten!
(For de som liker adventskalendere, finnes en fin oversikt her...)

Rare ting (mer eller mindre rare, i tilfeldig rekkefølge)

  • Det var flere gutter enn jenter på spinningtimen jeg var på her om dagen.
  • De har spilt Manic Monday fire ganger på radioen i dag. Det er fredag. Jaja, de lurer ikke meg -fredagsfølelsen er nesten overveldende!
  • Da jeg var innom Rema i går, kranglet Psychodama med en polakk om en flaske rapsolje. Jeg skygget banen.
  • Kast en kake. Eller drep tre mennesker. Samme straff.
  • Jeg fikk en pakke av posten i går (av posten ja -ikke i -de leverte den på døra! Luksus!). Den var STOR. Og full av fantastisk fine, dekorerte pakker! 24 stykker faktisk. En adventskalender! :D O lykke -sjelden har jeg blitt sååå glad! Tuusen takk!
  • Tror printeren på jobben har vondt et sted (eller flere). Legger hvite ark i papirmateren. Kommer gule ark ut.
  • Rart hvordan en kan sette seg godt til rette i sofaen etter trening en torsdagskveld -med intensjon om å bli nettopp der resten av kvelden -for så ti minutter senere å stå foran speilet med maskara, på vei ut på livet.
  • Rart at jo senere enn legger seg, jo verre er det å stå opp...

Ingen kommentarer: