onsdag 29. november 2006

Gleder Meg Som En Gris

Jeg er ikke så tror som du forvirra jeg er!

Siden forrige innlegg har jeg blitt beskyldt for både å være en smule forvirra (Hva?! Jeg?!) og å virke som en prepubertal jentunge.. Jaja -en får vær` som en e når en ikke vart som en sku`..!

Snart så skal jeg treffe deg for første gang på lenge
For en gangs skyld skal jeg ikke bare sitte her å henge
Dette er det nærmeste jeg kommer paradis
og jeg gleder meg som en gris,
gleder meg som en gris
Jokke


Overdrivelse er jo også en kunst. :)
Men fakta på bordet:
Bilettene er kjøpt og betalt -og jeg skal til Newcastle!
Beathe (og Kristian) -here I come! :D

2 kommentarer:

Beathe sa...

Det blir bære so gøy det!!!! Oppi haude mitt snurra alt som vi skal finne på rundt å rundt! Å det e bra å ha litt motivasjon framover!!!! Gleda mej som en eee.... gris?... eller no!:)

Vibber`n i Farta sa...

Hehehehe! Eller no`! ;) Fin gris?
Su-su-su-susa i hodet..!
Gleder meg også -masse masse! Weeee!
Det blir gøy! Motivasjon er bra! Med slike fremtidsutsikter kan det jo faktisk hende jeg overlever èn uke til som kontorrotte..! (Hvis ikke O` store sjefen som flyr inn på mandag får det for seg at jeg bare kan få slutte før.. Lov å håpe..!)
Du får være flink og skriveskrive litt (masse) så lenge -så kan vi leke noe gøy når jeg kommer på besøk! :)