fredag 10. november 2006

Friday I`m In Love

Vel, kanskje ikke

Men var på date i går, da
Ble altså ukedag og kaffe
En helgedate er liksom mer... Seriøs?
Feil ord.
Men den har potensiale
Til å være veldig useriøs
Samtidig som en faktisk har
Satt av en Helgedag
- dvs prioritert vedkommende.
Det er jo skummelt.
En kaffe på en torsdag, synes jeg var en god idè.

Å,
du lurer på hvordan det gikk?
Det gikk bare bra
Veldig bra, faktisk

Det var en koselig date
Det var kaffe
Og prating
Og rusling i små smug
Og kanskje en del flørting
Helt sikkert, faktisk

Litt synd
At jeg egentlig ikke er så på utkikk for tida
Men det var visst han, tror jeg
Dårlig timing, kanskje?

14 kommentarer:

Anonym sa...

Dårlig timing ja!!! :-)
Men va jo uansett ei go erfaring;
du e innehaver av et såkalla luksusproblem vil eg tør å påstå, lille vænn ;-)

Spent på om du rækk enno en date før tirsdag? hehe..

Vibber`n i Farta sa...

Hehe, det får`n si!
Kjekk fyr.. Litt sånn Kåre Conradi
-kjekk -ikke at det er så stas å være Kare Conradi om dagen, kanskje..!
Jepp, rekker jo opptil flere dater før tirsdag..! :p

Anonym sa...

Ikke på utkikk? Nå er jeg skuffa!! Jeg som var så spent... Jaja, du får starte å være på utkikk snart da!

Anonym sa...

Helt enig med Sara! Sett i gang å vær på utkikk! :P

Hva skjer på tirsdag?

Vibber`n i Farta sa...

Åsek: Ja, jeg kan jo ikke annet enn å si meg enig i at jeg kanskje har vært litt plaget med sånne luksusproblem i det siste.. ;P
Sara: du synes det, ja..? Er jo forsåvidt på utkikk, men kanskje for øyeblikket etter en bestemt person..? ;)
Norun: Ok, kikkert og loggbok innkjøpt, er nå offisielt på utkikk... ;)
Tirsdag..? Skjer det noe spesielt på tirsdag?! Hmmm... Du får holde øye med bloggen da, vettu, kanskje det dukker opp noen flere hint etter hvert..!

Anonym sa...

E d nå action på datingsfronten?
Ha hørt rykter om at d e konsert i kveld.. Fleip eller fakta?

Vibber`n i Farta sa...

Nysgjerrig:
Knock, knock, who`s there..?
Vel...
Noen er tydeligvis mer velinformert enn andre..?!
Er bedt med på konsert i kveld, gitt... Luksusproblemene stiger meg snart over hodet -teater OG konsert på sv. kort tid... Flaks (?) jeg hadde andre planer... Spørs bare om vi ikke treffer på hverandre ute allikevel..

Anonym sa...

Hehe, Bergen by e ikke så stor, så sjansen for å møt på slike personer e relativt stor ja (spesielt i disse mobiltider) ;-)

Anonym sa...

Hva skal du i kveld forresten? Får jeg være med? Det virker jo som at du treffer så mange spennende mennesker for tiden.. Ordner du en blinddate? (siden du ikke vet hvem jeg er, så blir jo den daten veldig blind, hehe)

Vibber`n i Farta sa...

Joda, velinformert jeg: Jepp, spørs vel om faren for det er overhengende...
snuppa: Hmm.. Joda, skal slett ikke klage, truffet svært mange spennende personer i det siste, jeg... Blinddate skal du ikke se bort fra at kan ordnes..
Nå må jeg bare finne ut hvordan man kan sjekke opp folks IP-adresse...

Anonym sa...

Ble nervøs et øyeblikk jeg nå.. Men det var flaks at jeg satt på biblioteket i byen da jeg sendte kommentaren - TJCOTJCO ;)

Vibber`n i Farta sa...

Hmmm.. Satt er preteritum. Vil det si at du ikke gjorde det da du skrev den siste kommetaren..? ;) Hehehehe

Anonym sa...

Hehehe, der tok du meg! ;) Men på den siste satt jeg på en internettkafe i byen. Men det var vel kanskje litt unødvendig, eller?

Vibber`n i Farta sa...

Hmm.. Unødvendig? Vet ikke jeg, kommer vel an på om du har internett-tilgang noe annet sted... Eller que?