søndag 3. desember 2006

Sympathy for the Devil

Sykkelen min har punktert ikke bare èn, men TO ganger i helga...
Jeg har nesten kuttet av meg hånda i forsøk på å være en god samfunnsborger og vaske metallboksen før jeg resirkulerer den. Blood, blood everywhere.
Passet mitt er borte, og kaktusen stakk meg. Tre ganger.

Ja, jeg er litt distrè. Innrømmer det.
Men finner ikke passet mitt..!
Vå e do?! Seriøst..?!?
Og det andre passet mitt, som jeg tenkte å "falle tilbake på" har gått ut... I 2005. Nice.
I tillegg stakk jeg meg på kaktus i febrilsk leting etter nevnte forsvunnede pass. (Må innrømme at det hadde jeg vel nærmest lagt opp til selv, ved å ha intet mindre enn syv kaktuser plassert rundt omrking i/på bokhyller og andre steder jeg finner det for godt).

MEN
Livet er fint, altså -bare jeg finner passet mitt jeg, så skal jeg være så glad så!

PS: Det så lenge utrolig jevnt ut i Desemberquizen, men nå ser det ut til at Lille Wæv har sneket seg et hestehode foran, gitt! Fortsatt mulig å bli med å konkurrere!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallohallo Vibbi :)

..og prøv å jett ka eg spist tell lønsj i dag???? D va nok ikke så vanskeli å jett seg tell kanskje? Va nok en innbakt pizza ja; den va kjæææmpego!!! Vi kosa oss godt eg og ho Ann-Iren da vi satt og spist ja! Tusen jærteli takk for at du e så snill og grei! :)

Store (innbakte) klæmma fra ho ÅseK

Vibber`n i Farta sa...

Næmmen -hei på deg!
Er det ÅseK som har krøpet en liten tur ut av eksamensmodus..? ;)
Hehe,hyggelig å høre at dere likte dem! :) Dere fortjener litt oppvartning, vettu -særlig nå som det er eksamenstid og greier!
Stor klem tilbake!

Beathe sa...

Menne... ka skjer me passe?? Kun ei veke til "mini-reunion"!
-beathe-

Vibber`n i Farta sa...

Hehehe -passet ja. Det er forsvunnet. Ganske garantert på mystisk vis!
Men fortvil ikke! Jeg har allerede skaffet et nytt! (Ganske garantert på mystisk vis!) Og det ligger nå trygt (?) forvart i skrivebordsskuffen inntill videre. SÅ hvis du bare kan tenke deg og ta på deg ansvaret for å minne meg på å ta det _ut_ av skuffen sånn ca neste torsdag -og legge det et annet relativt trygt sted (fortrinnsvis et sted jeg tar _med_ meg, feks en veske?) -så er nok besøket i boks! Jippiii!