fredag 8. desember 2006

Vinner av Desemberquiz

Konkurransen var beinhard - det var mange som prøvde seg, og tappert ga sitt aller beste. Det var svært jevnt på andreplassen, men det var èn person som allerede tidlig lå et hestehode foran de andre. Med hele 80 poeng! Imponerende! Herved kåres Linda som vinner av Desemberquiz! Overraskelse kommer plutselig i posten! :D

Ellers kan jeg nevne at jeg har hatt lønnet ferie siden onsdag -yuhuuu! O`store (tidligere litt slemme) sjefen fikk et anfall av (godhet eller) noe -og sa at jeg kunne få slutte noen dager før! Så trist! Så nå har jeg storkost meg på julegaveshopping sammen med Anne-Marit og nytt statusen som ferieslask, før den går over til "arbeidsledig" i neste uke. Også kalt "potensiell student". I følge svært gode kilder er visstnok søknaden min mottat ved HF-fakultetet (det er da enda noe) -så får vi håpe de har vett på å ta meg inn som student på nyåret. :)
Når det gjelder pass-statusen, så har den endret seg fra prekær -til usikker -til svært stabil. Et flunka nytt pass kom i posten allerede i går (bestilte det i forgårs!), og ligger nå trygt (?) forvart i øverste skuff i skrivebordet. (Der det savnede var antatt å befinne seg til det motsatte var bevist. Og til deg som snek deg inn gjennom vinduet mitt her i tredje etasje og tok det: jada, du leste rikitg: nytt pass i øverste skuff -kom og ta det.. (Red. tar i hvert fall på ingen måte ansvar for forsvinningen til det forsvunnede pass...)).

Var forresten på date med Mr Date her om dagen. Det var en riktig hyggelig date, vil jeg si. Men noe mer enn det vil jeg ikke si. :P Neida, spørs vel bare om "za za zu"`en mangler (for de som har sett på Sex & Singelliv).

Høydepunkter ellers: gleder meg til Kristian skal smugle meg gjennom tollen i Beathes sekk. Gleder meg til å utforske Newcastle med gjengen: eller som Johannes sa det: "Det blir gøy å drikke masse øl og utforske en ny by sammen med gode venner!". Jepp. Kanskje et par Whiskey in the Jar også? Men først og fremst koselig å se alle igjen! (Både Beathe, Kristian, Alf Martin, Håvard og Johannes!) :) Ja, også gleder jeg meg til vi skal leke Hooligans på flyet tilbake til Norge -vi skal nemlig ta samme fly (nesten) alle i hopa!
Jeg gleder meg til vi i kollektivet skal ut og spise sammen før jul, til at Dan Kåre skal ha fest (sier han) og til å se familien min igjen -og til julen i seg selv! Glede, glede!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir ingen fest !

Da jeg med inspirasjon fra Charlie Chaplin svingte slegga på do-rommet lørdag ettermiddag, og passet på å kakke av 1/4 av doskåla, blir det IKKE, gjentar IKKE, fest hos meg :-)



Så da blir det hos deg Fib...

Vibber`n i Farta sa...

Oi... Jasså, så du har vært ute og slengt med slegga?! Det vakke småtteri... Fest hos meg -ok! Vel, regner med at det kan la seg ordne! ;) I verste fall kan vi jo gå tilbake til "vorspiel på rommet" varianten...
Neida, når snakker vi?

romanita sa...

na - det var ja spennende aa lese dett - takk til sjeffen eller. saa kunne du nytte lit livet da - som du gjoer det naa. fantastikk. deilig aa har paa den store byene alltid noen fra fredtungjaengen - saa kult da! heeheee...

Anonym sa...

Skal me sjå ? Ribberock ? eller helga før nyttårsaften.

Du velger... Jeg sover gjerne en gang til gjennom et helt vorspiel.

Oink...

Vibber`n i Farta sa...

Romana: Ja, heëerlig med litt tidligere ferie! Og kjemephyggelig med minifredtuntreff! :D Og kjempefint med en sånn fiin kalender en kan kose seg med å åpne hver dag! :D

DiKei: Du kan det ja..? Bare jeg slipper å bli beskyldt for å gå rundt naken på kjøkkenet, eller du blander Kupjolter, så er jeg egentlig fornøyd jeg da..!
Skal høre litt rundt -_noe_ må vi få til! Ribberock høres bra ut da -er det billetter ute?