onsdag 5. november 2008

We Can Work It Out

Jepp. Det kan "vi". Uten tvil.
Det blir et helvete. En og en halv uke etter undervisningsslutt på å skrive oppgaver. Forrige semester hadde vi en måned, og mindre å skrive. Men jeg klarer jo alt jeg vil. Og jeg vil jo bli ferdig. Ikke noe poeng i å snu nå. En måned (minus tre dager), så er jeg lærer. Basta.


I serien "hva folk flest mener" kan a day in the life-redaksjonen nå offentliggjøre at det ser ut til at folk flest mener "Jepp" på spørsmålet om de har penger nok. En soleklar seier med 40%. "Penger?", "Alt er relativt..." og "Næhæhei!" deler andreplassen denne gangen. Interessant i disse tider.

Ellers kan redaksjonen melde:
Strålende vær i Bergen by, en etikkoppgave under produksjon og siste praksisdag i morgen.
Listen over gjøremål har til opplysning fått to (og et halvt) nye kryss, men til gjengjeld seks nye gjøremål påført. Redaksjonen forventes å være opptatt med skriving resten av dagen (og kvelden).

3 kommentarer:

svakaffi sa...

Trå på og sus i mål som nyfersk lærerspire! yeah, its a partyhhhostkremttrkremt(fikk noe i halsen på tastaturet).. ;)

Nina sa...

en utmerket oppdatering, jeg venter i spenning på at frustrasjonen over oppgavene skal komme snikende, sakte men sikkert.. og husk, da er jeg her.. for å komme med mer eller mindre gode og ufornuftige råd:)

Vibber`n i Farta sa...

Takk, takk -jeg skal gjøre mitt beste. Så får jeg heller komme til gamle ringrever med frustrasjon på sikt...

Takker, har vært flittig mens du var borte. Jepp, du blir nok offer for "eventuell" frustrasjon ;)