mandag 3. november 2008

Kontroll på Kontinentet

Jeg har fått unna litt av hvert siden sist. Blant annet fylt ut lista med enda flere gjøremål (da slipper jeg i hvert fall å bekymre meg for å glemme dem. Så lenge lista ikke forsvinner, da, vel å merke...). At jeg på sett og vis fikk mer å gjøre får heller være... Har rettet og kommentert biologiprøver og krysset dette av på lista. Det er det beste med lister. Da er det bare 13 punkter igjen uten kryss. Og jeg har oppdatert boka mi (almanakken, that is). Så da har jeg kontroll på uka. Det er jo ikke verst for en mandag. Det andre får vi ta etter hvert. Er jo ikke kontrollfrik heller.
Eller?

Nå skal jeg gå og bake kake til siste time i biologi i morgen. Og hvis jeg er skikkelig heldig får jeg tid til noen av de kreative prosjektene jeg har på gang en vakker dag også. Men bare hvis jeg er skikkelig heldig.

Ingen kommentarer: