fredag 14. november 2008

Communication Breakdown

Lunsjoppdatering
Akkurat nå sitter jeg på biblioteket, på Psykologisk denne gangen.
Jeg er rastløs, litt sulten og lurer veldig på hvordan dette skal gå. Med "dette" mener jeg selvfølgelig (som vanlig) oppgavene. Det er jo det som er livet mitt for tiden (tror jeg). Jeg ser meg rundt, mennesker som skravler. Jeg har ingen å skravle med. Ikke oppgaven en gang er særlig meddelsom i dag. Den sier meg ingenting. Jeg prøver fortvilet å kommunisere, men den viser ikke tegn på velvilje over hodet. Ikke under hodet heller.


PS: Men jeg har bestilt meg billett til Kristiansand og hjem til jul! =)

2 kommentarer:

svakaffi sa...

har du prøvd å klø den litt under haka?

Vibber`n i Farta sa...

Hmm... Det har jeg ikke prøvd. Prøvde bak øret, men den virket ikke videre imponert. Men så var jo ikke jeg så imponert over den heller.