torsdag 20. november 2008

Skjebnesymfonien

Trenger jeg si mer?
Var på veiledning i går. Det gikk til helvete. Veiledning schmeiledning.
Jeg er dum og oppgaven min suger. Så etter å ha gått hjem og slikket mine sår, gjorde jeg ingenting mer den dagen. Dvs, jeg hadde tenkt. Men minnepennen min var søkk vekk. "Åja, er det sånn det skal være", tenkte jeg og ringte hjem.

I dag bor jeg på biblioteket. Da jeg kom hit var det stummende mørkt ute. Det er det snart nå også. Og jeg skal være her i mange timer til. Helt til det stenger (kl 21), faktisk. Og da skal jeg hjem og skrive videre i drømme mens jeg sover.

14 kommentarer:

Ingve sa...

jaja, viss du skrive i drømme e det kanskje ikkje så rart at der finst moment i oppgava di som Fenner ikkje e heilt fra seg av glede over? Mulig eg e optimist, men den oppgava kjeme til å ende godt;)

Vibber`n i Farta sa...

Hei du der! Det var en sjelden mann å se! Du er nok en optimist ja, men jeg håper du har rett... =)

Er redd Fenner hadde både ett og to (eller flere) poeng, men var kanskje mer måten det ble lagt frem på... Sees i morgen! =)

Vibber`n i Farta sa...

Kommer du på kalas, forresten? =)

svakaffi sa...

lykke til der du sitter på biblioteket og skriver! du skal se det går godt...

Anonym sa...

Jeg har - som alltid - klokketro på Bika-jenta mi!
Guttensomropteulvulvklem!

Anonym sa...

Jeg har - som alltid - klokketro på Bika-jenta mi!
Guttensomropteulvulvklem!

Vibber`n i Farta sa...

Tusen takk og tusen takk =)
Snille dere er!

Hyggelig med klokketro -men presiserte ikke lomheim avd jeløy nylig at det het klokkertro? Hyggelig uansett =)

Anonym sa...

åååå disse følka fra øen!
Jeg har PRESTEtro på deg, min kjære!

Anonym sa...

Google:
Klokketro: 34200
Klokkertro: 11800
ERGO - Lomheim avd. Jeløy slår det norske folk, gratulerer.
Klokkertro, vanligvis i å ha klokkertro på (noe), betyr sterk tro. Uttrykket kommer av at kirkeklokkerens tro gjerne var sterkere enn prestens.

Unknown sa...

Vibbe: Tanta'ris prestetanker er dermed ikke helt gode (jeg har en generell skepsis til prester uansett).

Det beste er om hun hadde hatt klokkertro på deg. ;)

Anonym sa...

Men, dette har tanta funnet på
no.wiktionary.org
Men, kanskje ikke helt til å stole på den heller..

Og jeg har full BIBLIOTEKARtro på Bika-Boka!
;-)

Vibber`n i Farta sa...

Her var det action!
Jeg er jo så fordypet i prosjektoppgaven at jeg glemmer å sjekke innom bloggen -fint dere holder fortet!

Tanta`ri: PRESTEtro?! Er enig med Lomheim avd. jeløy, også kjent som dan kåre: vet ikke helt hva min indre ateist synes om det. Men for all del, noen bønner på mine vegne kommer sikkert godt med. Men om det er slik at klokkerens tro var sterkere enn prestens, betyr det at du tror mindre på meg nå enn da du hadde klokke(r)tro?

"Lomheim avd. Jeløy slår det norske folk". Han Lomheim avd. jeløy er ikke så verst han, skal jeg si deg ;)

Bibliotekartro er jo flott, særlig siden det er det du opprinnelig er, er det ikke? Og at jeg sitter på et bibliotek. =)

Anonym sa...

VIBEKE VIBEKE!!! I belive in you!!! Megaultrakingsize klem frå meg!!!

Vibber`n i Farta sa...

Yey! Så bra =)
Hyggelig at du har troen på meg!
Ultrakingsizesuperklem!