tirsdag 18. november 2008

A New Morning

I dag hadde jeg lyst til å starte dagen med å blogge.
Med dagen mener jeg ikke dagen, egentlig. Men arbeidsdagen, eller studiedagen, skrivedagen, om du vil. For jeg har jo allerede kreket meg ut av senga (det var hardt!), gaflet i meg kornblanding (med skje), subbet på badet og tøflet til biblioteket (med sko). Men det å starte en studiedag med å blogge, er dumt. Ikke så lurt, vil jeg si. Men jeg kan jo slutte her, og åpne mine worddokumenter, og heller senere i dag vende tilbake til bloggingens herlige (?) univers. Da har det kanskje blitt lyst ute også, og jeg har, med litt flaks, skrevet 4000 ord........

2 kommentarer:

Anna sa...

oioioi...fankern kor flenk du e.. våkna akkorat å må vel kom mæ i lesinga å.. sukk.. d e så godt å søv når vinden bløs i veggan slik som nu...sukk..

ja nei, må kom mæ avgårde, ska jo opp å trekke tenner oxo...grøss! lykke t m skrivinga!! :)

Vibber`n i Farta sa...

Takk takk, må jo henge i -det er jo nå det gjelder... Utkast som skal inn (= innkast?) klokka 14. Men det var hardt å stå opp i dag.
Lykke til med tanntrekkinga, de vet vel forhåpentligvis hva de driver med der oppe på haugen... ;)