onsdag 26. november 2008

The Best Is Yet To Come

Juhuu!
I dag leverte jeg monsteroppgave nummer 2, og er nå svært lettet! Tror alle oppgavene ble ganske bra, så nå er det bare å vente i spenning frem til sensuren faller. Eller bare og bare -jeg har fortsatt et fag igjen = muntlig eksamen på mandag. Jeg har ikke åpnet en bok... Jaja, jeg later som det er ferie frem til i morgen, så får jeg skru på turboen igjen. Jeg har jo bare tilbragt 71 timer på bibliotek/datasal de siste 6 dagene.

Men etter mandag er det FERIE oooooog jeg er LÆRER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(sjelden jeg tar meg den frihet å benytte såå mange utropstegn, men synes anledningen var god nok til det..)

Adventsquiz
For de som ikke allerede har oppdaget det, kan jeg informere om at det er lagt ut en quiz på høyre side her --->
Det er første del i adventsquizen her på bloggen (lov å starte litt tidlig, vel..?) Den som vinner sammenlagt får en overraskelse i posten! =) Så her er det bare å slenge seg rundt og delta!

7 kommentarer:

Nina sa...

oh.. dette må jeg være m på.. kanskje du slipper å sende den overraskelsen så langt;)

Anonym sa...

Jeg feila HELT på quiz'en! og skammer meg.... :-( og er veldig lei meg... :-(
Men, jeg satser på å vinne "antall kommentarer" konkurransen..

Vibber`n i Farta sa...

Ååå, ikke vær trist!
Det kommer nye sjanser! Dessuten er jeg like glad i deg for det =)
Og du ligger nok svært godt an i å vinne antall kommentarer-konkurransen! ;)

Nina: Det hadde vært noe! ;)Skulle gått ned på posten og sendt det hjem igjen, jeg.. Hehe

Anonym sa...

OIOIOI! Jeg syns lærerutdanningen din gikk veldig fort, men det er kanskje bare jeg...? ;) bra jobba ihvertfall! :)

Unknown sa...

10ende plass og femti poeng, det er ikke så værst, er det vel?

Vibber`n i Farta sa...

Alf Martin:
Nei, det skal da slett ikke kimses av! ;) Flink! Håper vi sees snart! Og synes forøvrig du kan flytte den store festen til uken etter! Klem

Vibber`n i Farta sa...

Norun: PPU tar bare ett år -siden en har det faglige fra før. Men er enig i at det har gått fortfort! =)