søndag 31. januar 2010

Marius

En helg går så fort! Jeg hadde en slags visjon om å klare å bli ferdig med bolen på Marius denne helgen, men da måtte jeg nok ha jobbet litt hardere -og ikke begynt med et annet foreløpig hemmeligstemplet prosjekt! Vel, har kommet til det røde, så er egentlig godt fornøyd! Ikke lenge før jeg kan felle av nå -noen runder til med rødt, og jeg kan fortsette på den armen jeg begynte på for et par uker siden. Jeg kjøpte et par garnnøster da Sanne og jeg var på rusletur i byen i går -kunne ikke la være! Så mens vi så en film begynte jeg på det du ser i bildet øverst til høyre. Mer vil jeg ikke røpe! =)

Rosene trives og har det bra, og det har jeg også. Skulle bare ønske at jeg visste om jeg hadde noen jobb sånn mer enn to-tre uker fremover. Men det er kanskje for mye forlangt..! Trent to ganger denne uka, så er godt fornøyd med det.
Vil forøvrig benytte anledningen til å gratulere Tante Ranne med dagen! Håper du har/ har hatt en strålende dag!!!!!!!! =D


7 kommentarer:

Tanta'ri sa...

Tusen takk kjære deg! Jeg hadde en strålende feiring vet du! Min kjære mann og meg på tur med Kielbåten og spa, gourmet og kos! :-)
jeg synes Marius blir kjempefin!
hemmelig prosjekt..??? Fortell??
:-)

Vibber`n i Farta sa...

Oi, ja det hoertes bra ut! =D
Takk for det! Jeg maa nok fikse litt med moensteret her og der, vanskelig aa strikke moenster jevnt!!!!!!!!!!!
Hemmelig = hemmelig =)Hihi

Vibber`n i Farta sa...

Oi, ja det hoertes bra ut! =D
Takk for det! Jeg maa nok fikse litt med moensteret her og der, vanskelig aa strikke moenster jevnt!!!!!!!!!!!
Hemmelig = hemmelig =)Hihi

Nina sa...

ut i fra bildet ser det litt ut som en hals.. eller kanskje et par pannebånd? eller er det rett og slett et fargerikt lappeteppe?

Anna sa...

forrestn, om du skulle mangle inspirasjon eller motivasjon på strikkefronten, så kan æ godt sende dæ garn og et ønske om et ferdigstrikka par med lester! ;) duuu, æ forslår at du legg bergensturen din til 5.mars forrestn ;)

Nina sa...

Bergenstur?? Hææ?? inform me!!!

Vibber`n i Farta sa...

Anna: Det er ikke umulig -jeg skal bare lære meg å strikke sokker først!

Anna/Nina: Bergenstur?
Joda, den er på tankestadiet! Synd flyprisene ikke vil samarbeide... =/ Men en skal aldri si aldri!