tirsdag 2. desember 2008

If Paradise Is Half As Nice

Ah, siden sist har det gått mange timer. I hvert fall 23. De fleste av disse timene har jeg brukt på å puste ut (og inn), slappe av, smårydde, smile, pakke litt. Nå baker jeg Mammas gulrotkake til styremøtet i kveld, nynner og sorterer papirer. Om bare syv dager på dette tidspunktet sitter jeg på kjøkkenbenken hjemme i Moss med dinglende bein. Innen den tid skal jeg pakke, undervise 7 timer i høyeste nivå engelsk på intensivgymnaset, ha styremøte, pakke, feire vilt og heftig at jeg er ferdig med studiet med de andre i klassen på torsdag, pakke, ha avslutning i kollektivet med middag og juleverksted på fredag OG ha KALAS på lørdag, da, selvfølgelig! =D

Det beste av alt er at, slik stillingen i avstemningen er nå, kan det jo se ut til at redaksjonen får haik til kontinentet...

PS: Nina og jeg har funnet ut at kollektivet skal ha adventskalender for Dopsgates løse fugler. Første luke ble i dag, med redaksjonens vinterstøvler pent plassert på søpledunken utenfor døra -borte! =) Håper de kommer en heldig stakkar til nytte. Spent på hvem som skal ofre noe til morgendagens kalender?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, fantastisk tiltak! :)

Vibber`n i Farta sa...

Ja, ikke sant? =)
Birgitte har nå funnet ut at hun har et par støvler liggende, og jeg en jakke. Aiaiai, dette blir saker!