tirsdag 27. november 2007

Wrapped up in books

Trøtt etter lørdagsnattens spansk-fransk-italiensk romantisk drama-thriller (no kidding!), har jeg likevel gjort en slett ikke så verst innsats med lesingen. Jeg har nærmest bodd på lesesalen -sånn utenom dansetreningene da, selvfølgelig.. Så jeg burde være klar for morgendagens eksamen i Engelsk språk 2: grammatikk 2 og sosiolingvistikk.

Jentemiddagen på fredag var en stor suksess, deilig å ta seg tid til sånt selv om eksamen er like om hjørnet. Maten ble skrytt av, vinen var god, og selskapet særdeles hyggelig. Nå på lørdag skal vi ha et lite juleverksted -da er det jo offisielt "snart" jul -i hvert fall er det 1.desember. Gleder meg til det! Snø på bakken har vi til og med! Men først: eksamen i morgen -og litteratureksamen på fredag. Feiringen skal jeg gjøre på semester-avslutningsfesten for BSI dans -"Strangers in the night"-party. Kanon! Og vi har nesten fått stablet på bena en trenerstab samt lokaler til neste semester (kanskje..). Men vet dere hva? På fredag har jeg FERIE!!! =D

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du har FERIEEEEE :-D
En velfortjent sådan!

Vibber`n i Farta sa...

Hihii!
Takktakk kjære :)
Jeg nyter den allerede!

Anonym sa...

Gratulerer med vel overståtte eksamener! og god ferie! KOS deg! Så håper jeg vi sees snart til julekos! ;-) Klem fra tanta'ri!

Vibber`n i Farta sa...

Ååå, ja -det må vi! =)
Hjemme ca 17., så da er jeg klar for forslag :)

Anonym sa...

Mangler forresten ønskeliste fra deg!

Vibber`n i Farta sa...

Ja, det gjørt jeg og...
Hmm -skal få fortgang i sakene!