søndag 4. november 2007

Ballroom Blitz

Need a crystal ball to see you in the morning
And magic eyes to read between the lines

Forrige uke var jeg hjemme en tur -det var veldig fint =) Fikk slappet av, truffet litt familie og venner -og feiret Mammas bursdag. Høst i Bergen er rett og slett ikke noe å skryte av. Men tror jeg er på en bra bølge nå, så det er bare å finne frem surfebrettet og bli med!

I går var det det O`store høstballet i BSI dans! Det var et særdeles vellykket arrangement, vil jeg si! Kjempegod middag, bra storband og masse glade, festkledde mennesker! Spesielt det siste var veldig artig, siden særlig vi på swing har en tendens til å subbe rundt i de store, saggete UFO-buksene våre i tide og utide.. Jeg ble beskyldt for å være ballets dronning, og den nye, knallrøde kjolen min ble beskyldt for å være vågal -men den fløy i hvert fall ikke like høyt opp som flygeskjørtet fra i fjor! Styret og alle trenerne fikk blomster, og jeg fikk liret av meg noen ord oppe ved scenen. Swingshowet vårt gikk ikke heeelt som "planlagt" -men det ble veldig bra -og alle synes det var så gøy å se på, sa de. Etter vel gjennomført show kunne jeg senke skuldrene og bare nyte resten av kvelden, noe det så ut til at jeg ikke var alene om å gjøre. Da går det an å se bort fra at jeg fikk tre stillettheltråkk velplassert rundt omkring på foten i løpet av kvelden, men heller se på de vakre blomstene som står midt på stuebordet og tenke: alt i alt et veldig bra ball!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hei vibeke... høres seg bra ut. høstballet og at du er på en bra bølge - veldig bra!!!
håper at dessverre (høsten i bergen) du får en fin høst i bergen - at det skjer nok mange fine tingenge!!
hei, det november, snart desember.. huch... året går så fort! i mindre enn to månader er liz's brylup - huch!!!
men gleder meg :) stooor klem fra romana

Vibber`n i Farta sa...

Hei Romana!
Høstballet var fint =)
Ja, tiden flyr! Her er det faktisk snø for tiden! Bryllup ja, det blir nok bra! Håper du har det bare fint i Basel! Klem

Anonym sa...

FANTASTISK kjole! og alt var på sin plass hele kvelden..? Vakker jente! ;-) klem fra tanta'ri

Vibber`n i Farta sa...

Tusen takk! =D
Jada, litt bekymret er man jo alltids under de verste "danseslagene", men det gikk riktig så fint ;)
Klemklem