mandag 12. november 2007

I`ll Follow the Sun

I det siste har livet virkelig smilt til meg.

I alle fall må jeg bare si at det har skjedd mye rart i det siste.
Jeg har vært på Blåtur med undergruppene i BSI Dans (lasergames wohoo), jeg ble sjekket opp i skolekorridoren av en hyggelig fyr, levert siste oppgave for semesteret, jeg har hatt besøk av Alf Martin, lekt natterangler i større grad enn vanlig, hatt et supert vorspiel her, vært på Hatt&Hår-fest, hatt visning her, vært på visning, blitt tilbudt en svimlende sum+øl/kakao for jakken min og ikke minst vært på Vilvite med deler av familien som synes det er ok å bevege seg litt nord for Sinsen-krysset også. Og om denne særdeles hyggelige delen av familien sender et bilde eller to, så skal en ikke se bort fra at det dukker opp her.













Så nå er det mandag kveld, og første dag i noe som kommer til å være en kjempetravel uke er allerede nesten vel overstått. Ja, ikke nesten vel -men mere snart overstått. Selv om mange av delmålene for denne uken innebærer ting en kan bli litt stresset og/eller bekymret over, må hovedmålet sies å være og ikke bli nettopp dette. Så nå er det snart tid for å senke skuldrene med en kopp te og siste episode av Berlinerpoplene. Ha en fin uke! =)

Knoll og Tott sent lørdag natt etter diverse eskapader---->







PS: Om noen skulle komme over en utgave av Hjemmet for denne uken ville jeg tatt en ekstra kikk på det flotte hjemmet (hehe) de har en reportasje om -og ikke minst det fine bildet de har på veggen...

Ingen kommentarer: