onsdag 5. desember 2007

Silent Night

Miraklenes tid er ikke forbi.
I dag har Daniel (arrkom-sjefen) og jeg ryddet hele lageret til BSI Dans og sett gjennom alt vi har der. Det var litt pes, men mest artig egentlig! Ble inspirert av våre tidlige forgjengeres innsats og rett og slett litt giret på å kicke i gang neste semester! Uansett greit å få en liten oversikt over hva vi har/ ikke har og ting som kan komme til nytte etter hvert. I tillegg har jeg vært på møte i DJ-gruppen, som vi så fint har blitt døpt. Vi diskuterte spillelistene fra avslutningsfesten (lenge og høylytt) og satte opp hvem som skal leke DJs i neste runde. Det er så mye posititvt som skjer i dansegruppa for tiden! Swingkafèen i går var tidenes beste! Masse kjentfolk med nisseluer og store smil, hjemmelagede pepperkaker, julete swingmusikk og gode greier. Det var så koselig! =D

Jeg har fått unna en hel mengde ting som må finnes ut av før jeg flyr av gårde. Sendt ut innkallelse til siste styremøte før jul, sagt opp internett, mailet de nye huseierne (eller leilighetseierne..) angående oppbevaring av saker og ting, kranglet med vikarbyrået, mailet han personen som har med lokalene våre å gjøre (håper på svar SNART! Lei av diffuse svar), så håper jeg bare at vi får trenere og lokaler i boks, så blir det en god jul for alle!

I går fikk jeg vite at WWFs frivillige oljevern Ren Kyst har mottatt en miljøvernpris -med den følger 250.000 kr til videre utvikling. Så stolt jeg ble over å ha vært en del av dette!

Ja, hmm -altså en effektiv dag -nesten! Nå skal jeg bare lene meg tilbake og høre på Christmas with Johnny Cash og nyte den siste rest av Sinterklaas. Uvant at ingen har ønsket meg god Sinterklaas i år?

4 kommentarer:

Anonym sa...

litt sent.. GOD SINTERKLAAS!! Kom han ikke til deg? Jeg hadde egentlig avtalt det med han! :-(
Jeg venter fremdeles på ønskeliste.. Nå som du har fått så mye annet i boks - så kommer vel den snart og! kos deg videre! KLEM!

Vibber`n i Farta sa...

Tusen takk! =)Nei, han kom ikke -jeg hadde nok vært slem jente i år..
Hihi, ønskeliste har du vel fått nå -ikke verst bare det...
Løveklem, hehe

Grethe sa...

Hallo!
Også jeg som har en nederlandsk gutt i klassen skulle i hvert fall ha husket det. Forsinket hilsen. God helg du flittige maur. Klem fra tante G

Vibber`n i Farta sa...

Tusen takk :)
God helg til deg også!
Klemklem