tirsdag 20. mars 2007

Why Worry

Tidlig oppe og ikke klager..?

Nei da, ingen fare…

En følelse av mismot har sneket seg over den ellers relativt sprudlende frk. Hellfårt. Kanskje er hun lei av å ikke ha nok energi til alt hun vil gjøre -også kalt være litt syk. Kanskje er hun oppgitt over at forrige Boogie-trening gikk til h#¤%.. Alt hun ikke får gjort. Alt hun ikke _vil_ gjøre. Det evinnelige møkka fu¤#ings regnet som aldri vil ta slutt, men uten forvarsel forvandler alle gater og fortau til elver og floder. Eller hva med et litteraturpensum på ufattelig mange bøker, noveller, skuespill og dikt, ergo et ukjent trillionaktig antall sider. Eller er det muligens den O`store oppgaven –kombinert med alle de små, irriterende som må leveres i tide og utide –som tar knekken på henne?

Jeg tipper det er en fin kombinasjon..!

-Tordensky-

_Men_ snart er det påske- Da skal jeg hjem og kose meg og slappe av, se igjen venner og familie og... Lese... Hrmf..

Why worry, there should be laughter after pain
There should be sunshine after rain
These things have always been the same
So why worry now

10 kommentarer:

Anonym sa...

Rannis: Dire straits kan stadig hjelpe.. Må ikke være syk og lei..
Hvis du vil - kan vi godt bytte.. - her er min hverdag..:

Vi får ikke opp importsentralene for brukerne, hverken i kursmiljøet (og vi kjører kurs i dag!!), eller i produksjonsmiljøet. Samme feilmelding, se under.
HASTER!


==================================

En feil oppstod
InboxSeekProvider kan ikke søke etter Msg_Message
Login failed.


System.Exception: Exception at GetDs ---> System.Exception: Original Exception: InboxSeekProvider kan ikke søke etter Msg_Message Login failed. ---> Gecko.Server.Exception.GeckoException: InboxSeekProvider kan ikke søke etter Msg_Message Login failed. at Ephorte.DOM.Session.Seek(CriteriaCollection[] SeekCritColArray, Boolean ReturnRowCount) --- End of inner exception stack trace --- at Ephorte.DOM.Session.HandleInternalSeekError(Exception e, CriteriaCollection SeekCriterias) at Ephorte.DOM.Session.Seek(CriteriaCollection[] SeekCritColArray, Boolean ReturnRowCount) at Ephorte.DOM.Session.Seek(CriteriaCollection SeekCriterias, Boolean ReturnRowCount) at Ephorte.Web.DbUser.GetDs(CriteriaCollection criteriaCollection, Boolean useCache) --- End of inner exception stack trace --- at Ephorte.Web.DbUser.GetDs(CriteriaCollection criteriaCollection, Boolean useCache) at Ephorte.Web.DbUser.GetDs(CriteriaCollection criteriaCollection) at Ephorte.Web.UI.WebControls.SearchPanel.get_DataSet() at Ephorte.Web.UI.NoarkControls.SubElementsSearchPanel.get_DataSet() at Ephorte.Web.UI.NoarkControls.SubElementsSearchPanel.CreateControlHierarchy(Boolean useDataSource)

Anonym sa...

også en STOR klem da!!! fra meg asså - ja, rannis asså!

Vibber`n i Farta sa...

Å, en klem! Akkurat det jeg trengte nå! :D
Litt panikk-aktig mld du fikk dumpende i innsboksen... Ble det noe kurs på dem..? Noen fremgan på saksantallet, forresten, eller er det fremdeles 60-tallet som gjelder?
Var litt godt å se at det ikke var bare meg som synes dette var en litt kjip dag... Jepp, Dire er fint på en gråblek dag.. ;)
STOR klem tilbake! Håper du får ordnet opp i de mystiske tingetangene over...

Anonym sa...

Jeg skal ikke engang hjem i påsken. Tore og Rago drar hjem for å gå på ski å kose seg, men jeg blir her for å gjøre matte! Hvor kjipt er ikke det? I tillegg til at jeg så litt igjennom gamle eksamensoppgaver idag, og fant ut at jeg ble å stryke med glans om jeg hadde forsøkt meg på en eksamen nå! Motivasjonen er ikke akkurat på topp. Regn er uansett bedre enn slaps og sludd! Trondheim suger, jeg trenger sjokolade! (noe som kan være et triks for å oppnå rask lykke et lite sekund før kvalmen slår inn)

Vibber`n i Farta sa...

Huff, da... Kanskje vi alle skal danne en "stakkars-oss-klubb", i hvert fall til våren kommer nærmere og forhåpentligvis fjerner noe av de mismodige tankene..?
Matte er fint.. Matte A du tar, sant? Det ordner seg! Men enig i at det er kjipt å sitte alene i påska.. Skal tenke på deg!
Sjokolade er fint. Veldig fint! Hadde ikke det, så nå trøstespiser jeg sukkertøy i stedet..

Vibber`n i Farta sa...

Mens jeg leser grammatikk... Glemte visst å nevne det i klageblogginga før i dag... Møkka uleste grammatikkbok! Ooo, for noen positive vibber..!

Anonym sa...

No kan du se fram tell fint vær (og det inkluder SOL) helt fram tell søndag :-)

Anonym sa...

Uffda.. Hvis det er noen trøst så har jeg også det crappy når det gjelder skole. Har en gedigen labrapport til fredag neste uke som jeg ikke har begynt på. I tillegg til en anna ekkel labrapport nå til fredag og en ny neste fredag, i tillegg til at jeg neppe får godkjent den forrige jeg leverte. På toppen av dette skal jeg og Hilde ha vår presentasjon av masteroppgaven på forskningsseminar torsdag neste uke.

Men påska blir forhåpentligvis fin da :) hvis jeg bare blir ferdig med alt jeg skal før den..

Anonym sa...

Ny rekord, 77 saker..! :-) Men, når jeg leser om alle oppgaver som skal gjøres - så tror jeg at jeg skal sove godt allikevel. Jeg logger av kl. 16.00 - og går...
Lykke til - til alle flinke piker!

Vibber`n i Farta sa...

Åsek: Sol my ass... Neida, men _om_ det stemmer, så er den svært tiltrengt..!
Norun: Oppgaver, oppgaver... Og Labrapport -det verste jeg vet! Du må få litt medynk du, også -helt klart!
Anonymous: Takk for det! Det der er jo fordelen med jobb -en av de i hvert fall! 77... Fine greier..! Lykke til du og!