søndag 11. mars 2007

Drinking Muddy Water

Tenkte egentlig å kose meg med rødvin. Men det er klart at når man har tilstander av eksistensiell krise allerede _før_ vorspielet, burde man vel kanskje ta et hint og revurdere. .?

Ble 7up og vodka, kanskje mest av det siste. Innflytningsfest er fine greier, særlig når man ankommer sånn i ellevetida. Bedre sent enn aldri, liksom! Var fint der, og _masse_ folk overalt! Innser at jeg kjenner relativt maneg tannlegestudenter etter hvert, sånn fler enn gjennomsnittlig vil jeg tro..! Ville ut på Hulen: ble visst aldri noe av. Klart en til nød kan bøye seg for flertallet. Til nød, altså. Garage er sånn passe nais, mer folk nå enn sist i hvert fall -men med øyelokk tyngre enn bly er det vanskelig å holde fokus -om så bare på å holde seg sittende sånn ca rett opp og ned på en barkrakk. Trordet var Tonisens Captain Morgan som gjorde utslaget... Hardt liv, sier jeg bare -skulle kanskje hørt på magefølelsen og bare blitt hjemme i utgangspunktet? Dete r neiggu ikke greitt -rolig helg går alltid like bra det gitt.. Men møttee ppå Fugle/ Fejde- Anna på vei hjem! Ved Bien -den nye kafè/ puben rett ved der vi bor -det var bra tilfeldig! Så da fikk jeg stroopwafels(nederlandsks namnam) av han ene hu hang sammen med og gode greie.. Han vanligvis greie Bien-mannen påsto de hadde stengt, og ville ikke gi oss kakao. Dumming.
Kanskje på tide å krkype under dyna. Det frister fælt! Ånei, kom på at han ene kaktusen tok sats fra vinduskarmen i stad og var skikkelig spandabel av jorda si utover fine senga mi... Kjiping! Får gå og fjerne ham da kanskje, med makt om nødvendig.. ikke enda - er visst dænsbændsvisj nach i med pottis i soffan nå, sier Åser`n

19 kommentarer:

Anonym sa...

Fylleblogging kan føre til uønskede skriveleifer. Hils fugleAnna om du tilfeldigvis treffer på henne igjen. Er stroopwafels sånne tykke karamellfyllte saker som har vaffelmønster? De er isåfall ganske gode. Hvor får man tak i det? Nå fikk jeg plutselig ekstremt lyst på sånne. Typisk når man bor på Spongdal og ikke kan få tak i noen ting på en søndag.

Vibber`n i Farta sa...

Hey du! Fylleblogging er en ekstremsport som burde være forbudt ved lov...

Ja, akkurat sånne er det! :D Jeg tror du kan få tak i dem i en av de mer velassorterte dagligvarebutikkene, Meny o.l -hvis du er heldig! Disse var kjøpt i Nederland av kjæresten til kompisen hans eller noe annet innvikla...

Hodet mitt... Var å snek på bloggen din -kjempebra med oppdaterings! Rakk ikke å lese alt, men kommer sterkere tilbake -nå feks!

Anonym sa...

"Jäg troode änglarna fanns bara bara i himmelen" - va et fantastisk nachspiel på oss i går; trur vi må start en trend me dænsbænd-jukebox-nach!;)

Vibber`n i Farta sa...

Hehehe, mest intime nach`et jeg har vært på i hvert fall! :P Veldig bra nach -"det toppa jo hele driden!"

Anonym sa...

Hihi, arti med fylleblogging ja! Ihvertfall når andre gjør det. =)

Og oi, har Irene oppdatert endelig! Nå har jeg vært veldig lei av Sjokoladespa'et hennes ei stund ihvertfall, så det var på tide! ;) Flotters!

Vibber`n i Farta sa...

Hehe, jepp -en stund siden du har vært på fylleblogger`n nå.. Det var jo ganske underholdende..! :P

Du var litt lei av sjokoladespa? Me too. Særlig siden det aldri kom noe hint om hvordan det egentlig var! Oppdaterings var finfint!

Beathe sa...

Pes med sånn oppdateringsmas! Tenk på sånne folk som mej som ikkje he nåke liv å fortelle om! Derfor so kjekt å lese alle andre sine blogga å meir å meir nedtrykkande å skrive sine egene tafatte innlegg. He derfor lagt ut en detaljert oversikt over mi ikkje so veldi actionfulle helg til ære for dej Vibeke! Sånn, værsågod:) Dessuten kan ej fortelle at Flanimals og Flanimals of the Deep tok flye til Bergen i dag, men en stk utslitt yndlings-dongeribukse ligge igjen her, og ei flaske Baileys står i fare for utrydding... (A)
Klemklem

Beathe sa...

PS: Sette STORE pris på fylleblogging og andre måta å fylle-kommunisere på!! Fortsett med det!!

Beathe sa...

PSPS: På grunn av lesing på bloggi din he ej no fått "onkel politei" på haude! hmpf, bære so du veit det so vurdera ej å saksøke...

Anonym sa...

sakset fra bloggen min:

Vibeke: sorry, sein å svare, men skal bli flinkere til det nå da! Sjokoladespa var veldig OK! Først fikk jeg en times behandling i spa avdelingen med infrarød sauna, steamsauna og massasjebad, mens det samtidig gikk en dame rundt å serverte meg frukt og juice/sitronvann, så mye jeg ville ha. Deretter ble jeg tatt inn på et rom og fikk hel kroppspeeling, noe som var veldig behangelig. Og så kommer sjokoladedelen. Hun tømte varm sjokolade på meg, og masserte det inn. Høres litt kinky ut, men det var ekstremt behagelig! Skal visstnok være veldig bra for huden (de bruker sjokolade uten sukker), pga mye vitaminer og antistoffer i sjokolade. Ikke vet jeg men godt var det! Så nå vet du det! Noe å ønske seg til jul/bursdag! Ganske dyrt, rundt 1000 spenn. Hadde ikke kjøpt det selv nei!

Vibber`n i Farta sa...

Oioioioioi! Her var det liv! Litt ekstra koselig det når jeg har klart å bli syk (igjen...) Sitter under dyna -og måtte nå le høyt (type heksa i eventyret om Hans og Grethe) av kommentarene her..! :)

Beathe: Hihiiii! Har du oppdatert til ære for meg?! Du er vel grei! (Men det visste vi jo..) Ah, så det _var_ AB som var på besøk -vuderte faktisk å spørre om Flanimals kunne haike med henne! Så bra! Den Baileys`en må du baare ta! Kos deg med den! Her blir det hvite uker fremover!
"Og andre måter å fyllekommunisere på.." Hehe... *englefjes*
Hehehehehe... "Påsekrælli på riksvei nommer nei..?" :P Hehehe, hvis det er noen trøst så fikk jeg også den sangen på hjernen nå...!

Vibber`n i Farta sa...

superirene: Oooo -sjokoladespaa!
Men hun dama som gikk rundt og serverte frukt og drikke, kunne ikke hun spandert på seg å servert litt sjokolade også, siden det var sjokoladespa, liksom..? Men takk for svært savnet og opplysende innlegg, nå fikk jeg svar på alle mine spørsmål og tanker rundt det å bli massert med sjokolade...

Anonym sa...

Jeg kan opplyse om at Irene faktisk fikk sjokolade også av hun damen. Men sunn som hun er holdt hun seg til frukt og sitronvann. Egentlig mest fordi hun ikke liker moccabønner som var det hun fikk servert..

Vibber`n i Farta sa...

Ahaaa, se her ja! Godt vi har slike informanter (tystere..?) som deg så vi kan få klarhet i slike saker..! Forøvrig enig i at moccabønner ikke er blant den beste sjokoladen... Men Kaffe Mocca er veeldig godt..!

Anonym sa...

Ja, jeg gjør jo mitt beste for å spre Irenes mørke hemmeligheter til hele verden.. ;)

Jeg er enig med dem som syns at moccabønner er ganske så lite godt..

Anonym sa...

Btw, nå når du er syk og ikke har noe anna å gjøre burde du jo oppdatere myyyyee.. greit nok, kanskje ikke så mye å oppdatere om, men det er vel sånt vi kaller bagateller. Jeg har f.eks. ikke fått med meg hvordan sjuk du er..? (tror jeg.. kanskje du har nevnt det, men..)

God bedring! =)

Vibber`n i Farta sa...

Ja, helt enig faktisk -hadde tenkt også..! Beklager at jeg ikke er så underholdende når jeg er syk... :P
Men slapp av, jeg lover å snart komme med et passe sytende og klagende innlegg her.. ;)
(Influensa...)

Tusen takk! Snart er jeg nok passe i farta igjen.. :)

Anonym sa...

Hehehe, høres bra ut! :P At du snart kommer med et passe sytende og klagende innlegg altså, ikke at du har influensa. Up up and to work then! :P

..sier jeg som sikkert ikke var noe flinkere til å oppdatere i min sykeperiode.. ;)

Vibber`n i Farta sa...

Hehe, taes til etterretning... ;)
"I shall ofre myself for the fellesskap"..!

Ok, jeg er syk! Det er _lov_ med dårlig (ikke-eksisterende?) humor..!