torsdag 26. november 2009

The Fixer

Jeg er helt overveldet her! Hele fem (5) mennesker som er interessert i en desemberquiz, og hele én kommentar! Oioioi, tar det mer av naa, saa daaner jeg!
Kan melde om en nedgang i entusiasme paa denne fronten, dog ikke drastisk. Uka har vaert dramatisk: frekke elever og fine greier. Naa er jeg godt i gang med aa "knutsele"(et nederlandsk fint verb som kan sammenlignes med hmm mekke-hobbiere...) min Sinterklaas-surprise! Jeg kan selvfoelgelig ikke avsloere hva det er riktig enda, i frykt for smugsniklesere paa bloggen. Men jeg skal ta bilde av den og legge den ut naar den er ferdig! =) Naa mangler jeg bare presangen selv (til aa ha inni) - ja og diktet.. Ja og aa lage surprisen (ja, de kaller det det)... Hmmm, mangler alt egentlig, men idéene er paa stroem!

Heklingen gaar det jevnt og trutt med, jeg hekler til og fra skolen (paa toget i blant), saa for hver dag kommer jeg naermere et sjal. Moensteret er ca saann som bildet, bare at det er svart. Flere votter lager jeg ogsaa, saa det er ikke fritt for at jeg gjerne skulle hatt mindre jobb og mere fritid. Det er jo saa masse jeg vil ordne! Adventskalenderen jeg har mekket paa er ogsaa nesten ferdig, mer om den siden!

8 kommentarer:

Herr Kupjolter sa...

Jeg vil jo være med på quiz!

har bare ikke vært på bloggen i det siste...

Nina sa...

jeg vil også ha sånn fint sjal.. men jeg må nok bli litt flinkere håndarbeiderske først:) jeg har forresten strikket meg et fint pannebånd.. to rette, to vrange masker hele veien, det ble ganske fint, men bittelitt stort:)

Tanta'ri sa...

OJ! det sjalet var fint.
Og jeg vil være med på quiz! men, bare hvis det ikke er så mye fusk som i fjor!
;-)
klem!

Anonym sa...

Tror du må fremme et forslag til Sanne.... Bli husmor på heltid! Eller starte et enmannsforetak og selge sjal og votter (og håndlagde kort - gleder meg til julehilsen fra deg!), for det ser MEGET fint ut! :)

Klem fra gressenken rødtopp

Vibber`n i Farta sa...

Herr Kupjolter: Men det er ju klart ni skal vara med!! =D

Nina: ferdig med pannebåndet alt? Imponerende! Å lage sånn sjal er ikke så vanskelig, det er bare vanskelig å skjønne hvordan (hvor er logikken i det..

Vibber`n i Farta sa...

Tanta`ri:
Så bra! Redaksjonen har tenkt over dette, men har foreløpig ikke funnet noen løsning på problemet... En løsning er jo å la hver enkelt sende svarene til redaksjonen på mail, men a) da må redaksjonen ta permisjon fra sin andre jobb for å holde styr på alt, og b) da får man ingen fortløpende spennende oversikt over hvem som leder..

Gressenken Rødtopp:
Gressenke? Mannen på Trysil, så jeg på FB? Jobbemann!
For et glimrende forslag! Det er jo en kjempeidè! Vet bare ikke om det er mulig å tjene til livets opphold på den måten. Hmm..
Julehilsen kommer! Må bare lage kortene først =)

Unknown sa...

Men Vibeke! E vil jo verkeleg ha quiz!

Vibber`n i Farta sa...

Yey! Så bra! =)