mandag 23. november 2009

Helene Harefroeken

Ny uke, ny blogg.
Uten regner og stormer det, men jeg sitter inne paa laerervaerelset og bryr meg egentlig fint lite om det. I helga var det nemlig fint vaer, noe vi visste aa benytte oss av. Loerdagen gikk vi tur, hilste paa alle mulige slags dyr ved den lille bondegaarden i parken (undertegnede var selvfoelgelig veldig fornoeyd!), og saerlig de belgiske kjempene (kanin, type STOOOOOOR) var ganske saa fascinerende. I gaar var jeg en tur i parken og saa paa hunder. Det hoeres jo ganske rart ut, men de som kjenner meg vet hvor glad jeg blir av dyr, saa da gaar ofte turen forbi hundeparken like ved. Loerdag kveld boed paa en annen type uteliv: puben. Vi var pa De Rat (rotta), og det var ganske saa ok. Ellers har jeg lekt husflidsjente og strikket litt, rettet et prosjekt, men ellers jobbet fint lite. Skoledagen i dag gikk alldeles straalende, synes det skulle forbli saann! Streng som faen og elever som jobber hardt -prima!
Naa skal jeg bare kopiere noe greier, kjatre litt med et par folk, og saa skal jeg begi meg hjemover til mine flotte 2,5 uker gamle, hvite roser som fortsatt staar like fint. Jeg fikk dem av kjaersten min fordi jeg er saa soet og grei (og saant, tror jeg).
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Høres ut som om "gladevibeke"er på full fart tilbake! mammamia

romanita sa...

woooooow - I missed a loooot!!! I looked only on the pic (sorry...) men dette her er såååååååå en kult bildet!!! I loooove it!!! loveEdiLove ;) romi