fredag 13. november 2009

All Things Must Pass

Inspirert av venner og bekjente som allerede er godt i gang med julestria, har jeg besluttet å gi etter jeg også. Jeg pleier egentlig ikke begynne på julekortene før 1.desember, ellers blir det så vanskelig å bevare julestemningen helt til jul! Men i dag har jeg altså handlet inn litt kartong og diverse tingtang, så nå kan jeg så smått begynne å leke advent når jeg skulel føle for det. I tillegg holder jeg på å lage et par julegaver og litt adventshemmelighetsskremmeri, og da koser jeg meg og er i mitt ess. Jeg holder på å hekle et sjal, men for det første så ville det ikke bli helt sånn som jeg og bildet det skulle ligne på ville, og for det andre trekker det litt ut i langdrag -planen var jo å lage flere. Vi får se. Planer kan jo forandres uansett.

Apropos hekling, så var jeg på noe som heter Stitch `n Bitch på tirsdag. Det er en slags hmm sosial strikkeklubb som jeg leste om i et "hva skjer i Utrecht"-blad. Så da gikk jeg en tur dit sammen med sjalet mitt. Det var ikke så verst. Det var mest damer på Mammas alder, et par på Mormors alder, også et par studenter, en fyr (!) fra Australia, også meg. Vi får se, tenkte å st(r)ikke en tur innom neste uke også, det er jo for så vidt hyggelig å skravle og strikke på en kafè.
På mandag var jeg på poweryoga, og i går hadde vi gjester, veldig hyggelig. Denne uka har med andre ord vært litt mer levende enn de foregående, hvor jeg bare har hatt lyst til å gjøre ingenting, eller helst bare sove. Mannen som liksom skal fikse litt ting og tang i leiligheten vår skulle komme i går, men nei. Han kommer i morgen, det er i hvert fall planen. Jeg regner med at det ikke vil være et fuktkorn igjen når han er ferdig! Og alt blir bare fantastisk!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Godt å lese at du er i gang igjen,skatt

Tanta'ri sa...

Skal hilse fra Onkel Ø. - apropos til noen mailer tidligere i dag. Han vil gjerne være med i hekleklubben, han er god på luftmaskebuer.. :-) Helt fantastisk at det finnes en strikkeklubb på en kafé
PS. 7865 - God helg
Ps. 8767 - kjempeglad i deg!

Vibber`n i Farta sa...

Anonym: Takk for det =)
Tanta`ri: ah, det er klart, det burde jeg burde jo tenkt på å invitere ham! Hils å si at han er hjertelig velkommen!!!
PS 8768: (Fortsatt)God helg du også!
PS 8798: I like måte! =)

Nina sa...

i'm impressed.. at du bare tok med hekletøyet og gikk på strikke-cafe!

Vibber`n i Farta sa...

Ja, ikke sant! HELKLEtoey paa en strikkekafe, at det gaar an! Neida men, takk for det, var ikke saa verst, ny strikkekafe i morgen =)

Tanta'ri sa...

Kom han fiksemannen???

Vibber`n i Farta sa...

NEI!
Dumming. Dum som han var så var han syk....

Nina sa...

men når jeg tenker meg om er jeg kanskje enda mer impressed over han fyren fra australia!!:)

Vibber`n i Farta sa...

Hehe, ja jeg også! Han var der i går også! =)