mandag 8. desember 2008

Rock the Casbah

Dagen var kommet for KALAS! Det var en fin dag. både for bortstuing av esker og ekspresspakking -før festforberedelsene tok over. Kakebaking, tapasfingermatmekking, anleggsrigging og ikke minst festbulepynting -nnoe jeg fikk svært god hjelp til av mne eminente pyntehjelpere: Partyfixer Anna og Kalasassistent Åsert. Ørti ballonger, serpentiner overalt og drinkparaplyer i potteplantene og på bilderammene -jadda -det skulle ikke stå på det!
<----- "Oi -kake"









Ettersom kvelden skred frem ble det også stadig flere glade mennesker i stua, god stemning, åpen bar, musikk for grooving, latter og allsang til "Velkommen til min og Vidars drømmesang! Hvor Vidar og jeg skal synge, og jeg skal spille blokkfløyte -Tusen på tusen av nydelige løpenoter og hvilenoter. Eh Vidar, passer det med litt forsiktig blokkfløytespilling nå eller? Nei, hold an! Hold an!". Jeg føler dette var svært beskrivende for parteiet.










Åsert hadde lagd kjempegod focaccia! Sammen med tapasfat, klementiner, lakselefser OI-kake og dessuten julekakene Kristine og Torkil hadde med, ble det litt av en buffet.









Etter
diverse drinkmiksing, felegnikking og en liten kondomkrig, fant vi ut at tiden var inne for årets siste tur på Garage. Wee! Grunnet eksamenstid var det mange som fant det for godt å forlate kalasgjengen, men Susie og jeg holdt det gående til de sene nattetimer, med spørreundersøkelser, svensker, nachspiel og pizza. Neste morgen, etter å ha konstatert AT jeg hadde kommet meg hjem, ble det mer et spørsmål om NÅR og HVORDAN. Men alt i alt: en strålende kveld! =)
<--- Susie & moi











Rock the Casbah
--------->

2 kommentarer:

Anonym sa...

OwEEOweEEOIIOIIOII
Bra beskrevet av en meget vellukka kveld!! Hurra for Vibeke!!
Og Hurra for kaka med det fantastiske uttrykk OII!, som også smaka veldig godt!! Akkurat no kjenner eg at det hadde vore veldig godt å hatt eitt stykke til.. Men trur det er litt for seint..
Du er ultramongobra, Vibeke!! I`ll miss YOU in this city between the sju fjell!!

Vibber`n i Farta sa...

Hehe, var for èn gangs skyld ikke helt i skrivehumør, men måtte jo dokumentere den flotte kvelden! ;) Kommer til å savne deg også! Du må komme på besøk! =D

PS: festen er ikke over, det er kake igjen! ;)