tirsdag 9. desember 2008

The Name Of The Game

Grunnet den enorme deltakelsen i Adventsquiz bestemte redaksjonen på forrige møte at det ikke bare er den med høyest poengsum, men de tre med høyest poengsum sammenlagt som får en fiiin overraskelse i posten.

RESULTATTAVLE I ADVENTSQUIZ
-sammenlagt del 1 og 2
Til tross for en del forvirring rundt inkonsekvent navnebruk hos deltakerne, jukserne som noen gange jukset når de kalte seg et navn og noen ganger ikke, redaksjonens tilklussing av et spørsmål som må taes hensyn til og sikkert mye annet, har redaksjonen nå utarbeidet en sammenlagt resultattavle fra Adventsquiz del 1 og 2. Juksere er notert med den score de fikk første gang de tok quizen. Resultattavla ligger i høyre sidekolonne------->

Og gjett hva?
Adventsquiz del 3 -siste del av quizen er ute nå! -------------->

PS: De med lavest sum har bare deltatt i en av delene -men det er ikke for sent å delta i alle tre delene! Se i høyre sidekolonne, så ligger quizene der fortsatt.
PPS: Redaksjonen har nettopp vært gjennom en heftig eksamensperiode og påfølgende feiring, og tar derfor forbehold om feil. Klager bes skrives inn i kommentarskjema og postes under dette innlegg.
PPPS: Som mange sikker etter hvert har skjønt er det i høyre sidekolonne det skjer...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig nøgd med sammenlagt quiz 1+2, men guiz 3 var vesentleg vansklegare!! Legg skulda på rare namn eg aldri har hørt om.. Jaja! Venter i spenning på quiz 4!! Dette er jo reine adventskalenderen!!

Vibber`n i Farta sa...

Skjønner du er fornøyd med resultattavla ;)

Glemte forresten å skrive at 3. del blir siste del av quizen for denne gang ;) Har fikset det nå. Men tipper at med dine foregående prestasjoner har du fortsatt en fair sjanse!

Anonym sa...

:-( Blir nok ikke meg sammenlagt nei.. Vanskelige spm gitt! Jeje, ha en fin førjulstid så lenge! :-)Det har jeg, er hekta på fiken! :-D

Anonym sa...

Jeg boikotter del 3, da jeg:

1. ser at jeg ikke kan vinne uansett - eller komme på 3..!
2. Da jeg ser to fuskere høyt opp på lista!

(*kaster med nakken og ser SVÆRT indignert ut..*)

Danke sa...

Siste quiz så tar du feil på et spørsmål Van Helvoirt! Spørsmål 2!

Ingenting er umulig for tenk for tenk!

- Indignert jeløybeboer

Anonym sa...

Woohooo, takk for nyttårsaftenspørsmålet, så fikk jeg til _ett_ i hvert fall... ;) makan til vanskelig adventsquiz.. kanskje jeg skal lage en liten quiz til nyttårsaften... så får du smake din egen medisin.. :P

Vibber`n i Farta sa...

Her var det jaggu Texas! Sånn går det når man bruker dagen til å lage smultringer med Mormor og ikke til å følge opp sin blogg... :P

SuperIrene: Ha en super adventstid du også! Du kommer ikke til Oslo på nyttårsaften du, da? Så forresten at hunden din gjorde det ganske bra i quizen da...

Vibber`n i Farta sa...

Tanta`ri:
1. den holdningen varte ikke særlig lenge og
2. Hvem snakker om juks?

Danke: Noen ting _er_ umulig, selv for deg og meg som er hevet over andre dødelige... ;)

Norun: Hehehe, er jo ikke meningen at den skal være såå vanskelig... Men... Synes du klarer deg fint, jeg! Holder stilen! ;)

Anonym sa...

I like your blog.
Carlos
Portugal

Anonym sa...

Skulle gjerne vært i Oslo på nyttårsaften, er jo faktisk i Fredrikstad (like i nærheten??) hele jula. Men nå har det seg sånn at jeg har kjøpt biletter til Madrid på nyttårsaften, så da blir det litt sånn dobbelbooking isåfall. Litt dumt det da. :-) Får ta påsken i amsterdam eller noe! ;-)

Så også at Rago har tatt quzen din. Oppdaga plutselig at han satt å trykte på pc'n min når jeg var ute en snartur. Luring han ja. Leser tydligvis bloggen din han også. Husker deg vel siden sist du var på besøk. ;-)

Vibber`n i Farta sa...

Carlos: Thanx! =)

SuperIrene: Wonderdog, altså! Men hyggelig han husker meg og følger med, da! =) Ja, jeg synes helt klart at u må komme til Oslo på nyttårsaften! Dobbelbooking du liksom, hva er vel Madrid mot nyttårsaften med Norun, Karina og moi??! Jaja, men påsken i Amsterdam høres heller slett ikke dumt ut! =D