mandag 1. desember 2008

Smak av Honning

I dag har jeg hatt min siste eksamen. Kanskje noensinne. Det er rart!
Jeg overbeviste sensor med mine refleksjoner rundt bruken av modeller (tegninger, formler, figurer, metaforer etc) i biologiundervisningen, og en A var resultatet. Så nå er jeg gladgladglad!
OG -jeg er faktisk LÆRER!

Så, jeg er GLAD (=D), men noe hmmm.. euforisk? Jeg er ferdig, jeg har ferie, jeg er lærer! Det er første desember, jeg skal snart hjem til jul, jeg skal til Kristiansand, jeg skal til Nederland, jeg skal ha en stor, fin fest! Et KALAS, faktisk!

Which reminds me: Husk "Oi, Vibeke har plutselig blitt lærer og flytter dessuten til Nederland"-kalaset på lørdag folkens! Nå er det mellom 25 og 30 glade mennesker som antas å innta kåken for eksamenspause eller heftig feiring, og redaksjonen og Åk spekulerer rundt fenomenet "Tøm barskapet" -fest, med tanke på nært forestående flytting, samt at det er en svært god anledning! Redaksjonen leker også med tanken på punsj, og noen ballonger er allerede gravd frem fra skrivebordsskuffens dyp. Alt ligger med andre ord til rette for at det skal bli fine greier i Dopsgate fra sjutida og utover. Be there!

PS: Flott at så mange av dere flotte lesere er deres ansvar bevisst og stemmer i den flotte avstemningen om følgene av syndernes synder. Det er svært jevnt, så redaksjonen (og muligens synderne og lesere) venter i spenning til avstemningen avsluttes i morgen og følgene av fuskernes fusk offentliggjøres. Se også opp for Adventsquiz Del 2 -kommer snart til en blogg nær deg!

3 kommentarer:

Nina sa...

du er flinkest!! Gratulerer:) Om jeg fortsatt hadde vært en hormonsprengt og frekk fjortiss, hadde jeg vært kjempeglad om du hadde vært læreren min!!

Forresten, jeg er skuffet over at ingen av synderne, altså jukserne står frem og beklager overfor redaksjonen her på kommentarene! Det er mulig de sitter opptatt med å stemme hundrevis av ganger på det resultatet som passer de best.. hmh..

gleder meg til kollektiv/jule/avskjeds middag på fredag! Og er veldig spent på om jeg fortsatt har et kollektiv å bo i etter lørdag, hehe;)

Unknown sa...

Gratulerer, Vibeke, gratulerer!!!

Vibber`n i Farta sa...

Nina: Tusen takk! Hehe, det hadde du vel... ;) Jeg må si jeg også er svært skuffet over at ingen av synderne viser den minste tegn på anger, men det kan jo hende at de avventer resultatet i avstemningen. Hehe, jeg er også litt spent på om du har noe sted å bo etter lørdag :P

Alf Martin: Tusen takk =) Tusen takk! =)