fredag 19. desember 2008

Here Comes Santa Claus

I går var jeg en tur hos Lisa. Det var veldig koselig, og Totti tok seg som alltid praktfullt ut. Det blir altfor lenge mellom hver gang jeg viser meg i denne byen og får klemmer og oppdaterings, og det blir dessverre kanskje ikke bedre til våren?

I dag skal jeg sende av gårde esker med stas til quisvinnerne, kjøre dem ut, på vegne av redaksjonen. Nesten som en liten julenisse på forhånd. Jeg liker det, tanken tiltaler meg. Litt blond, og uten nevneverdig pondus, litt ung, men like fullt en slags nisse.
Quizpremienissen på nye tokt! I tillegg skal jeg sende ut de siste av mitt ukjente antall julekort, så får vi håpe postnissen også er snill i år og sørger for at det kommer frem til jul =)

4 kommentarer:

svakaffi sa...

Jeg får prøve igjen til neste år! 15. plass er dårlig mye å skryte av. Men jeg får skylde på at det ikke finnes et Vikekeksikon eller wikivibeke.com. Mange av spørsmåla hadde jeg jo(uten synske evner(noe som jeg ennå ikke har funnet ut at jeg har(bortsett i fra den gangen jeg var sikker på at sykkelen min var stjelt da jeg hadde glemt låsen, og så var den det(men jeg tror ikke det fallen under kategorien "synske" evner)))) ikke muligheter til å svare på.

Vibber`n i Farta sa...

Det må du gjøre! Ellers er det allerede flere som har ymtet frempå om at de håper på en påskequiz ;) Nei, wikivibeke.com er det nok dårlig med, det nærmeste en kommer er kanskje denne bloggen? Men det finnes et vibekeleksikon gitt ut på Gyldendal forlag, fåes kjøpt i de fleste bokhandler. Jeg burde kanskje opplyst om det i forkant av quizen? Men uansett: til ditt forsvar så a) tok du jo ikke alle delene av quizen og b) har de som vant kjent meg i en årrekke.. ;)

PS: Jeg vil si at det med sykkelen grenser til synskhet, særlig siden du fant den igjen etterpå! ;)

Anonym sa...

Åååååsså enda eg på 4.. SO close-- jet so far.. Jaja! MEN eg må sei eg er MEGET nøgd med resultatet lell!!! Deler jo faktisk plass med Åsert, her snakker me ÆRE!!! Hurra!! :) Ideen om påskequiz støttar eg veldig opp om!! :D
Takk for spenning til the bitter end! ;) Noko har eg fått i posten uansett- eit fantastisk flott julekort!!! På den fronten er eg ein av dei heldige!! Jippi!! Tusen takk , Vibeke!!

Vibber`n i Farta sa...

Det var hard kamp i toppen, så 4.plass skal på ingen måte kimses av! Og delt plass med Åsert med konkurranseinstinkt til tusen, er ingen spøk! Grattis! =) Så fint at postmannen fant frem! =) Jeg instruerte ham med streng mine og bestakk ham med julegodter, men håpte han ikke ble så mett at han ikke orket bære brevet helt til Rogaland... Ha en strålende jul kjære du! =D