torsdag 18. desember 2008

Heads You Win, Tails I Loose

Så var dagen endelig kommet for kåringen av vinneren av a day in the lifes O`store adventsquiz. Tre vriene, kronglete deler har deltakerne grublet seg gjennom, bannet over, krysset av og sett resultatene av. Noen har deltatt på hederligere vis enn andre, noen har gitt seg ut for å delta på hederligere vis enn andre, noen har tatt bare èn eller to av de tre quizdelene, noen har ropt ut sin skuffelse over egne prestasjoner, noen har kranglet på spørsmål eller svar, noen har sendt inn formelle klager. Ja, det har vært en spennende tid. Og nå er den altså over. Og vinneren -eller vinnerne - skal kåres og krones med heder og ære.

Pallplasseringer i Adventsquiz 2008:
1. Leander Alexander (Dan Kåre) 198
2. Alfonzo Martino (Alf Martin) 180
3. Hugo (Pappa) 175

Den fullstendige listen over alle plasseringene vil bli lagt ut i høyre sidekolonne innen kort tid. A day in the life -redaksjonen gratulerer vinnerne på det varmeste, og proklamerer at disse tre nok bør holde et godt øye med posten i nærmeste fremtid!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Haha... jeg skal dan kåres og krones :)

WUHU! Dette er stort, sier jeg fornøyd i en kommentar.

Aldri har noen vist større engasjement og ivrighet til en annen persons åpne sinn, før seiersdagen kom. Jeg har øvd lenge, og det har vært de gangene jeg har gitt opp når Vibeke har langet avgårde over Krapfossbrua og ned Vålerveien. Jeg skal si at jeg ikke lenger langt nede i vinflaska vil hjem til mamma, men heller sitte og vente spent foran postkassen de neste dagene.
Dette er som julaften, nyttårsaften og bursdagsaften på en gang (selv om de kommer i løpet av 2,5 uke for min del).
Etter dette proklamerer jeg gledesfyllt: F-klubben lenge leve!

- Fdan Kåre

Vibber`n i Farta sa...

Hehe, det skaddu!
Flott du intervjuet deg elv, det var svært tidsbesparende for redaksjonen nå i disse hektiske ferie eh førjulstider =) Sparer vi den vinflaska til den 2.?

F-klubben lenge leve ja! =)

Anonym sa...

Jeg bøyer med i støvet og gratulerer vinnerne! Er redd min kunnskapen om Bika-Boka ikke blir større neste år heller.. Da avstanden blir enda større.
Ønsker alle med-kommentatorer en fredelig jul! :-)
Hjretelig hilsen
Tanta'ri

Vibber`n i Farta sa...

Å, det hørtes nesten trist ut.. Husk på at mange av spm var bare tullball da ;) Du får komme på besøk i Holland da vettu! Koselig med gratulasjoner OG juleønskninger, virkelig storsinnet, må jeg si =) Hihi =)
Klem