søndag 3. oktober 2010

Bestillinger og salg!

Nylig gjorde jeg litt om på designen på bloggen her, og jeg må si jeg er godt fornøyd. I det siste har jeg fått inn noen bestillinger, og noe av det jeg har lagt i salgskassen har blitt solgt. O lykke! Det er kjempehyggelig at folk setter pris på det jeg lager! =)

Pulsvarmere
To par av pulsvantene jeg la ut for salg har blitt solgt. Det ligger fortsatt to par i salgskassen!

Par nummer èn (venstre) kan du lese mer om her: Myke, Blågrå pulsvarmere med perler. Par nummer to (høyre) finner du mer informasjon om her: Blåturkise, lekre pulsvarmere.                         

Ønsker du disse i en annen farge? 

Let me know!


 I det siste har jeg laget en del par grytekluter, og jammen har jeg ikke fått bestilling på dem også =)

5 par grytekluter!
Her ser du noen av dem.

De skal visst være julegaver. God idè, tenker du? Bestill noen du også!  Legg igjen en kommentar her eller send meg en mail!

Oppskriften til disse har jeg funnet på selv.

De koster 120,- per par.



Swallowtail
Sist men over hodet ikke minst er det et sjal, som jeg har laget på bestilling.
Det var gøy å strikke, og ble superfint, om jeg må få si det selv! Bare i de omgangene hvor det var "nupper" (øverst til venstre) tok det veeeldig lang tid per omgang. Ellers var dette sjalmønsteret et hyggelig bekjentskap, og om du spør meg det fineste sjalet jeg har laget til nå.

Mønster: Swallowtail av Evelyn A- Clark
Garn: Drops Alpaca farge 6309 (fargen er mest riktig på bildet øverst til venstre).
Størrelse: 140 x 65 cm
Egen bedømmelse: =D

Nøl ikke med å bestille noe du også.
Det er fullt mulig å handle julegavene her hos meg! =)

1 kommentar:

Greta sa...

Hei på deg. Så bra at du får solgt litt da. Kjekt å strikke å selge. Det gjør eg og. Men eg har ikkje laga meg noen salgsblogg. viss ikkje ting eg har på lager selger seg sjølv, får eg sjå å få vore emd på ei messe før jul.
Nydelig ting du har ilaga. Det sjalet var jo berre lekkert da. Ha ei flott ny og kreativ uke