fredag 29. oktober 2010

MADE BY Vibber`n

Her om dagen fikk jeg etiketter i posten! De er julegaven min fra Romana! Jeg kan sy dem på ting jeg lager =)

Den første kandidaten var dette sjalet tanten min hade bestilt, men jeg fikk ikke til å sy det på sånn at det ble litt diskrèt. Baksiden på lappene er røde, så det syntes gjennom det hullmønstrete sjalet uansett hvordan jeg prøvde å fikse det.

Så i denne omgang ble det en merkelapp til å henge på i stedet. Kan jo ikke ødelegge fine ting fordi en på død og liv vil sy på etikett?!

2 kommentarer:

Tanta'ri sa...

Jeg skal reklamere for hvor det kommer fra, uansett merkelappe eller ikke!
Fine merkelapper da.
God helg til dere!
Skal på fest til mamma'n din i morgen. Blir nok liv og røre kjenner jeg søstrene Johansen rett..:-)
stor klem!

romanita sa...

hipphipphurra... nå ser jeg det - så flotte!!! ahh... gleder meg på din produksjon!!!! :)
har det gøy så lenge