søndag 14. februar 2010

Mye å feire!

Den 14. februar 2010 er litt av en dag i Norge, har jeg skjønt! Både Fastelavn, Valentine`s Day OG Morsdag. Det er vel ikke alt som trenger å feires like mye (spør du meg), men Morsdag er og blir litt koselig, da. Så lenge en ikke lar seg rive med i kjøpesentrenes Morsdags-jag, finnes det jo mange hyggelige måter å sette pris på mor på! Det triste er at jeg som bor her i Nederland slettes ikke hadde fått med meg at det var Morsdag (siden den er på en annen tid på året her i Nederland), før jeg hørte det på radioen i går. Da var det litt sent å sende kort, men jeg fikk den snille pappaen min til å ordne med blomster for meg. I anledning Morsdag feirer jeg med et finfint bilde av min fantastiske, vakre, snille, omtenksomme Mamma her på bloggen!








Men du må ikke tro det stopper der. Selv om Valentine`s Day i seg selv kanskje ikke er så mye å feire, er det en litt spesiell dag for meg og min kjære. Det var på dagen i dag for et år siden at vi hadde en avtale (ikke en date) midt på dagen -noe som utviklet seg til en date -og dermed kan vi feire ett år sammen i dag! =)












Vil også benytte anledningen til å gratulere
Beathe
og Kristian med 8 års-dagen i dag!
Måtte hell og lykke fortsatt skinne på deres vei!
Og jeg som pleide å flire av dere som ble
sammen på Valentine`s Day. Sånn kan det gikk...!

8 kommentarer:

Sara sa...

Gratulerer så mye! Viktig å feire når man kan :)

Tanta'ri sa...

Gratulerer til alle! :-) Og vakre bilder, av vakre mennesker!
Jeg fikk kaffe på senga i allefall, men det hadde jeg nok fått uansett hvilken søndag det var. Men, når jeg tenker meg om - så har min kjære mann og jeg vært gift i 1 år og 8 måneder i dag! DET må jo feires. Forresten veldig vakre bilder fra byen din, skjønner jo at jeg må forte meg avsted dit! Men, etter hva jeg også skjønner - så har du jobb lenger enn antatt - og kjærligheten ser ut til å blomstre, så da blir du vel litt til.. :-)
Eb strålende altmuligsøndag til dere, min kjære Bika-Boka!
stor klem!

Vibber`n i Farta sa...

Sara: Tusen takk! =)
Tanta'ri: Hoeres ut som en bra dag! Klart du maa forte deg paa besoek! =) Ha en fin uke!
Klem

Nina sa...

her hadde det skjedd mye siden onsdag kveld, da jeg sist var på nett. Kjempefin raggsokk, jeg likte at den var lang, og ikke ribbestrikket nedover foten. Jeg kan fortelle at jeg har begynt på tøfler som skal toves, den ene strikket jeg i går, og den andre skal jeg begynne på i kveld mens våre idrettshelter sanker gull! Jeg har og fått innføring i flettestrikk, og gleder meg til å lage en lue med det:)
Og, jeg kan melde om at jeg her og nå skal finne kameraet og ta bilder av strikkeprosjektene. så titt innom bloggen min om noen timer:)
Flotte bilder av flotte mennesker, gratulerer med årsdagen!

Nina sa...

forresten, hvordan får du til bildene sånn fine? lager du det på forhånd, eller går det an å gjøre det her på blogspot?

Vibber`n i Farta sa...

Hei Nina!
Ja, det ble plutselig fart på både strikkinga og blogginga og bildene her! =) Fine bilder på din blogg også! Jeg spurte en annen blogger om et samme (det med bildene), og fikk til svar at hun bruker Photoscape -så det gjør jeg også nå.

Beathe sa...

Hei! Takk! Og gratulere sånn litt på etterslep!:) Skal ikkje tulle med 14. februar;) Dokke e nåkre goinga (et ord der en kanskje må presisere at trykke ligge på -go og ikkje -oi, då blir det bære rart... Ekje so lett å lese sånne ord som ikkje finst alletide...)

KLEM

Vibber`n i Farta sa...

Hihi! Tusen takk! Med trykk paa "oi" blir det et veldig kenguruhoppete ord..!