torsdag 18. februar 2010

Ferie

Fra og med NAA har jeg ferie Ferie FERie feRIe FERIE! Foreloepig sitter jeg riktignok her paa skolen og gjoer litt smaatteri, og jeg maa nok pent rette proever fra minst fire klasser i ferien. Men dog: FERIE! Planene for ferien er mange, men paa samme tid faa. Jeg skal vaere hjemme, og gjoere minst mulig! Med minst mulig mener jeg selvfoelgelig minst mulig ting jeg MAA. Jeg skal strikke masse, kose meg alene og med kjaersten, dra paa dagsturer til Maastricht eller Groningen eller en naturpark med villhester jeg hoerte om i gaar, og ellers nyte friii. Angaaende strikking saa skal jeg legge ut bilde av de roede sokkene -jeg har rekt opp taaen og strikket den litt mindre. Et par graa sokker er ogsaa straks ferdig, saa naa skal det nok bli sokkefint paa bloggen!

4 kommentarer:

Tanta'ri sa...

GOD FERIE!
Hakke sånt jeg.. Men, vurdere å bevilge meg en HEL dag, neste fredag - og rett og slett gjøre ingenting! (selvom jeg ikke er veldig god på det..)
Send kort fra maastricht! :-)

stor klem!

Nina sa...

grattis med ferie.. misunnelsen er stor!

Bossy sa...

Ferie.... åååååååå..... lucky pig! ;) ha det fint iallfall!!
Klem

Vibber`n i Farta sa...

Tanta`ri: en heel dag skal man jo ikke kimse av! Kos deg!

Nina: Takk for det!

Bossy: Takker! Men har ikke du også ferie?!