fredag 19. juni 2009

Morning Song

Jeg skulle skrive så mangt i går. Et utsvevende innlegg, med betraktninger og opplevelser.
Men jeg måtte pakke. Og Skype. Og tromle tøy. Og så var klokken halv to.

I dag reiser jeg til Kina. Nærmere bestemt til Kunming -eller for å være helt nøyaktig, til Anna! Jeg gleder meg som en liten unge til å se henne igjen! Men først må jeg reise en stund. Med metro, over grensekontroller, gjennom kinesisktalende kjøpesenter, med buss, og så med fly.
Det går sikkert fint, men jeg stod opp litt tildig for sikkerhets skyld. Ha en fin dag!
Nå skal jeg spise min nye favorittfrokost: Ristet bræd med peanøttsmør og blåbærsyltetøy....

PS: Skal hilse fra den store buddhaen!

2 kommentarer:

svakaffi sa...

Hils min gode venn Min Chi fra meg. Siden du først er i Kina liksom, og du tilfeldigvis skulle støte på ham. Han er ikke så høy, har kort mørkt hår og skråstilte øyne. ;)

Vibber`n i Farta sa...

Jeg så og så etter ham, men jeg beklager -jeg fant ingen som kunne passe til beskrivelsen..!