lørdag 6. juni 2009

Dreams

Lenge har jeg drømt om en billett til Fleetwood Mac.
Jeg ønsket at de skulle legge ut på en turnè, men trodde ikke det kom til å skje.
Så la de ut på turnè, men bare i Amerika. Argh! Jeg puslet med datoer og kikket etter flybilletter, og et stadig tilbakevendende spørsmål denne våren har vært "to go or not to go". Rykter har hevdet at de kanskje kommer til Europa også, men ingenting var sikkert. Forrige helg var siste planlagte konsert i USA, og jeg vurderte å dra til det siste. Men i går fikk jeg altså et tips fra min kjære bror om at Fleetwood Mac -billetter var lagt ut for salg -i London! Så jeg kastet meg over dataen som en løve etter en sebra, og vips -etter litt diskusjon over Skype med Pappa og på mobil med Bror: 6 billetter til Fleetwood Mac! Så nå reiser jeg med kjærsten min, Mamma, Pappa, Bror og kjærsten hans! Weeee! =D

2 kommentarer:

Beathe sa...

WEEE! So gøy!! Ja det her he du no studert en del på, so det va no utruli kjekt at det gikk i boks! ÅSo me heile familien! :) Gode greier!

Vibber`n i Farta sa...

Weee! =)=)=) Gode greier, ja!