onsdag 27. januar 2010

Luer, LueR, LUer, lUeR, LUER!

I går var jeg litt sur og sint.
Jeg var tverr, kan du godt si. Men så synes jeg også det er vanskelig å bli blid av en dag hvor jeg står opp før halv sju, og alt jeg gjør inntil jeg legger meg ti om kvelden er å jobbe. Hele dagen, hele kvelden. Så var det også nok av prøver å rette -med karakterer som skulle leveres inn til Det alle øverste senest i dag. Mye strikking kan jeg derfor ikke skryte på meg de siste dagene. Har likevel kommet litt på vei med lua med flettene -tanken var å kreere en i ca samme modell som de to andre, bare med fletter. Jeg vet nok en gang ikke helt vet hvordan den vil bli. For det første har jeg ikke strikket sånne fletter før, så jeg lurer på om lua vil bli like elastisk som med ribbestrikk (sikkert ikke). Jeg er også usikker på avfelling og på hva mangel på vrangbord vil gjøre med en flettelue! Vet nemlig ikke om fletter ruller oppover, men om de gjør det, får jeg heller hekle på en kant nederst eller noe til sist! Benytter i samme farta sjansen til å vise frem (litt av) den andre ribbestrikklua! Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: