fredag 1. januar 2010

Happy New Year

Godt nyttår alle sammen!
Jeg vil ønske dere alle alt det aller beste for totusenogti -eller tjue-ti om du vil.
Jeg for min del gikk inn i det nye året i Oslo med gode venner (Beathe, Alf Martin og Kristian), en haug andre folk og kjæresten min =)
Et år er over, og det er også desember måned. Da er det vel på tide å avsløre hvem som har karret, kloret eller tenkt seg til tops i dezembre quizen i år?

RESULTATER DEZEMBRE QUIZ 2009
(Del 1 2 3 Sum)
  1. 80-80-90-250 Stevie/Hugo/Lindsey
  2. 90-90-50-230 Tanta`ri
  3. 70-70-60- 200 Lulu
  4. 90-50-60-200 Sanne the winner
  5. 70-80-40-180 Nina
  6. 50-70-50-170 Mannen på Øen
  7. 60-40-60-160 Bossy
  8. 20-60-60-140 Sara
  9. 30-40-50-120 Mari
  10. xx-30-40- 70 Åk/å
  11. 50-xx-xx- 50 Anna
Alle, særlig vinnerne, gratuleres på det sterkeste! Topp 3 kan vente seg en overraskelse i den kanskje ikke heelt nærmeste fremtid, men den som venter på noe godt osv. Som dere ser har nummer 3 og 4 like mange poeng, så det er delt tredjeplass -bare at nummereringssystemet ikke ville gå med på det. Whatever. Premier kommer i posten eller med reinsdyr.

PS: Klager på feil sammenregning av poeng, urettferdigheter eller andre bagateller må være redaksjonen i hende, skriftlig i fire eksemplarer, innen 14.januar 2010.

3 kommentarer:

Tanta'ri sa...

Jeg har nå vurdert opp og i mente om jeg skulle på en eller måte finne noe å protestere på... Men, har kommet til den konklusjon at stevie Hugo er en verdig vinner. At jeg sprakk så totalt på oppløpet har jeg bare meg selv å takke... Dessuten er jeg svært fornøyd med 2. plass! Håper redaksjonen har et fint år i faderlandet. klem-klem!

Nina sa...

Kjære Vibeke, tusen tusen takk for kjempekoselig julekort!! Så stas da:) Håper du har hatt en fin jul hjemme, og at alt er bra med deg:) Jeg er særdeles fornøyd med en 4. plass på quizen! Vi kom hjem fra det hellige land sent i går kveld, etter et døgn på reisefot. nå sitter jeg og blåfyrer for å få varme i leiligheten, og venter på bagasjen som ble igjen i London:( Er du tilbake i Nederland? Om ikke, god tur!!! Klem

Vibber`n i Farta sa...

Tanta`ri: nei, godt du ikke fant noe å utsette på rangeringen. Du vil alltid være en ener for meg likevel! ;)

Nina: Fjerdeplass er slett ikke verst! Kjenner til den der med kald leilighet. Husker jeg satt alene og holdt på å fryse i hjel en gang jeg returnerte til Strømgt som førstemann (kvinne)..