fredag 29. januar 2010

Freeeeedag


Fredag er fridag, og jeg har allerede begynt på to blogginnlegg i dag uten suksess. Inspirasjonen er ikke overveldende, men vil i hvert fall ønske alle en fin dag! Jeg kommer sterkere tilbake med innrapportering om helgens fremgang (forhåpentligvis) på strikkefronten og annet småtteri. Nå skal jeg spise frokost, så har jeg en date med Marius. Vi har ikke sett hverandre siden forrige helg, det blir lite tid til strikking i hverdagen synes jeg! Senere i dag skal jeg møte Jasmijn for å trene litt, og etter det får vi se hva helgen bringer! =) Ha en fin dag og en god helg!

PS: Se så vakre rosene har blitt!

3 kommentarer:

Tanta'ri sa...

God helg, kjære!
Rosene er like vakre som DEG!
Hils de to mennene i ditt liv!

Mega-ultra-menyklem!

Nina sa...

jeg fikk til å øke masker etter å ha sett på youtubevideoen du foreslo! Helt super metode, ble ikke sånne små hull eller noe. så nå er første tøffel under produksjon:)

Vibber`n i Farta sa...

Tanta`ri: Oioioi, hvilket kompliment! =)
Tusen takk!

Nina: Så bra! =)Gleder meg til å se tøflene! Og halsen.. Og lua og... =)