onsdag 4. mars 2009

Good Morning

Nå ligger jeg i senga mi og hører på radioen.
Men det er ikke bare det jeg gjør, jeg kikker ned på Beathe OG Romana, som leker bandcamp på gulvet på rommet mitt! De ankom Utrecht i går, og liker byen kjempegodt allerede! Det var et så hyggelig gjensyn, så hyggelig å vandre gjennom Utrechts vakre gater med to av mine beste venner! I dag skal vi utforske Utrecht ytterligere, men først må vi teste frokost alla Vibeke med ferskpresset appelsinjuice, leverworst og muslibrød med nøtter og rosiner (og sånn). I helga reiser vi nok for å okkupere Machtelds hus i Amsterdam, blir stas!

Kan forresten opplyse om at jeg a) snakker og b) synger! i søvne, i følge Beathe.. Den var ny! Og jeg som pleier å plage ÅK med at hun kjatrer i søvne.. Jaja. Jess, dette var bare en liten oppdatering. Jeg har det veldig bra, med unntak av at jeg er trist og tenker på Tante Grethe. Sender alle gode tanker!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, ser man det ja... Morsomt morsomt! :-) Synge-Vib;)

Nina sa...

jeg blir glad hver gang jeg hører det er flere som forteller historier og underholder andre i søvne. Jeg vet ikke hva det gjelder, men jeg håper det går bra med tante Grethe:)

Vibber`n i Farta sa...

Jepp, synge-Vib!
Godt jeg kan underholde Beathe med syngesnakking og dere med å fortelle om det, opp til flere fluer i ikke så mange smekker, eller no!