tirsdag 31. mars 2009

En liten post her fra skolen.

Det var litt stille her paa bloggen en stund. Vaaren bestemte seg for aa hoppe over sommeren og bli til hoest, og stablene med proever som undertegnede maatte rette vokste raskere enn vannstanden i Fargo. MEN! I gaar var siste proeve rettet for denne testuka sin del, og solen er tilbake i pannekakeland. Etter en hard intromaaned og et rettemaraton uten like er det naa endelig tid for aa si til seg selv: "Du faakke lov til aa jobbe saa mye!". Mye blir det vel uansett, men jeg skal nok holde oeye med meg: ikke mere jobbe til 12 i tide og utide!

I dag er jeg litt tidlig ferdig, saa naa skal jeg gaa en tur i byen og gjoere noen innkjoep -rusle i et par butikker -for foerste gang paa en maaned. Slappe av, og late som jeg ikke skal jobbe i morgen. Eller egentlig er det helt greit at jeg skal det. Jobbe, altsaa. Men foerst har jeg en heel kveld fri! Den var ny! =D

Ingen kommentarer: