tirsdag 10. mars 2009

These Things Take Time

Melding til bloggens lesere:
Redaksjonen er for tiden mentalt bortreist paa det motsatte av ferie.
Kall det workcamp, om du vil. Etter diverse utskeielser paa sosialfronten de siste ukene, ved siden av ny jobb, blir det naa all work and no play. Nesten. Maa rett og slett ta meg tid (den tiden det tar) til aa fixe dette. Det gaar allerede bra, saa jeg er glad!
Kan imidlertid ogsaa melde at jeg ellers ogsaa har det svaert bra.
Kommer plutselig tilbake!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Savner redaksjonen! og enda mere redaktøren! venter i spenning! Stå på! stor rannisklem

Vibber`n i Farta sa...

Takk! =)
Savner deg også..!
Når kommer du på besøk?
KLEM

Anonym sa...

Nei... jeg kommer når jeg blir arbeidsledig, kanskje i begynnelsen av mai..! :-)
Men, kommer ikke DERE til Bess' 80-årsdag. er jo utsatt! smask!

Anna sa...

halla, nu syns æ den mentale tilstedeværelse må returner snart..eller så bli æ mentalt ustabil :p syns forrestn at et bilde av nyervervinga, på bloggen, hadde gjort sæ!!!!! :D

Vibber`n i Farta sa...

Hintepinter!
Jajaja, jeg skal komme til pointet. ;)